Miten pääset seksivireeseen miehesi kanssa? En kerta kaikkiaan osaa vaihtaa " seksivaihteelle" arjen rutiineissa. :(

Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

hyvin seksuaalinen, melkein liiankin. Vaihtelevuus ja useat eri miehet, suhteiden väliaikaisuus ja intohimo vain pitivät mielenkiintoa yllä. Olen varmaan nykykulttuurin uhri.. nyt kun olen kunnollisessa, tavallisessa, pitkässä parisuhteessa, olen aivan lukossa. Kaikki pitäis aloittaa alusta. :(

t. 20

ps. 23, vieläkö kuulostaa tutulta? :)

Vierailija

että on olemassa ihmisiä kuten minä jolla halut on välillä totaalikadoksissa ja välillä taas haluttaa niin maan pirkuleesti ;). Se on synkkää aikaa silloin kun ei haluta, nyt on just sellainen aika. Enkä tod. tiedä mistä johtuu mutta en usko että miehestä johtuisi, ja rakastan miestäni niin että ei huvita alkaa vaihtamaankaan. Nimittäin vaikka vaihtaisin miestä niin en usko että tää tilanne paranisi. :(

Vierailija:

Lainaus:

Seksuaalisuus on erittäin suuri osa parisuhdetta, itse en perhettä perustaisi miehen kanssa, joka ei houkuta/kiihota minua seksuaalisesti! Toki henkisenkin puolen täytyy olla kunnossa, mutta se yksistään ei riitä...

Vierailija

Mäkin oon ihmetellyt sitä seksinarkomaniaa, mikä nykyisin jyllää. Mua ahdistaa valtavasti tämä haluttomuuteni, ja se on vain pahentunut näistä kommenteista mitä oon täältä lukenut. Olen yrittänyt puhua miehen kanssa asiasta vaikka millä eri tavoilla, ja tässä asiassa taitaa olla niin, että jauhaminen vain pahentaa asioita. Miettikääpäs niitä nuoruuden " huippuhyviä" rakastajia! Ei niiden kanssa keskusteltu, niiden kanssa naitiin!

Vierailija

Kiitos taas 5. Emme todellekaan ole hommaamassa lasta. On vain niin, että ainoastaa tuolloin tekee mieli. EN tiedä onko se biologiaa vai mitä, mutta näin. Ilmeisesti täytyy potkia tuo ukko pellolle, vaikka muuten hyvä mies, mutta kun seksi ei kiinnosta. Jos sitten löytyisi se oikea seksikumppani? t.11

Vierailija

Siis se on niin kausiluontoista että haluttaako. Välillä luulin että pillerit sen teki ja sit taas tuntu että ei se siitäkään johdu...ihan pää pyörällä.

Mutta miestäni rakastan... ei oo ollu mitään seksuaalista häirintää nuorempana tms, joka vois vaikuttaa...Mutta jos apua saa, niin on todella tervetullutta :)

t.7

Vierailija

Nyt on vakituinen suhde, suloinen ja hellä mies kaikin tavoin. Suhde on kunnossa kaikilta puolin henkisellä tasolla. Mies on komea, itsestään huolehtiva, urhelija, kohtelias -täydellinen paketti.

Ja nyt päässäni soi vaan sanat: " Tämän pitää onnistua, tämän on pakko, en kestä jos seksi ei toimi, en kestä. Mun on pakko haluta miestä aina, seksin on oltava kiihkeää ja intohimoista, erektion on oltava aina pelissä ja mun täytyy kostua aina"

Eikä siis oikein suju.. kuten ehkä arvata saattaakin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Välillä sitten on vaan seksi mielessä ja se on ainoastaan yleensä ovulaatio aikana.

Olenko siis niin huono, että valitsin väärin vai mikä mussa on naisena vikana? On vain niin paljon muitakin kiinnostavia asioita. Seksi ei ole se ykkösjuttu. Kumma kun täällä on näitä seksin tärkeyttä ylistäviä ihmisiä niin paljon.

Sitten kun " saa" niin on hetken onni maassa. Sitten alkaa taas oravanpyörä alusta..miten olisi?

Mulla on ihan sama ongelma ja se todellakin tuntuu oravanpyörältä. :(

t.7

Vierailija

sori ap, ei todella ollut tarkoitus masentaa... viestistäsi sai sen käsityksen, ettei seksi todella kiinnosta, milloinkaan...

Onko teillä joitain ongelmia menossa tällä hetkellä, tarkoitan muita kuin sänkykammariin liittyviä...? Ja varmaan olette niistä jutelleet ja miettineet ratkaisua kahdestaan? Jos parisuhteessa ns. märehtiminen jää vain toisen osapuolen harteille, voi kumppanilla olla vaikeaa ymmärtää miksi se seksi ei kiinnosta ja siitä voi kehkeytyä kunnon soppa ennen pitkää...

Oletko sinä itse tyytyväinen kroppaasi? Se miten nainen itse itsensä määrittää seksuaalisesti vaikuttaa myös siihen, miten hän haluaa seksiä. jos on omasta mielestään vaikka läski ja selluliittia täynnä oleva hamssutukkainen lättäjalka on vähän vaikea ajatella että toinen pitää haluttavana ja silloin ei huvita itseäänkään... Entä miehesi, onko hän mielestäsi laihdutuskuurin tai hiusten leikkuun tarpeessa?

Välillä ulkoisesti uudistuminen saa ihmeistä aikaan, erilainen kampaus tai uusi parfuumi voi kummasti olla se " sytyke" . Älkää vaipuko arjen rutiineihin, älkää alistuko 8-16 elämään! Eläkää elämäänne yhdessä toisistanne nauttien, yhteinen asiahan se seksin harrastaminen tai harrastamattomuus on!

Tsemppiä!

Vierailija

Se, että täältä löytyy sellaisia ihmisiä kuin minä (ja nro 5), niin ei kerro ap:n tai muiden ongelmista niinkään, vaan kenties enemmänkin siitä että toiset vain ovat seksuaalisempia ihmisiä.

En tiedä onko tämä huono idea, mutta mitäs ap jos hankkisit itsellesi uusia seksikkäitä alusvaatteita? Minua ainakin piristää suunnattomasti, jos tiedän näyttäväni seksikkäältä. Lisäksi miehesi kanssa keskustelu voisi auttaa.. Mies voisi esileikkiä ennen esim. hieroa hartioitasi, ja voisitten rauhassa katsoa, pääsetkö tunnelmaan mitään kautta. Väkisin yrittäminen ei kannata, sillä siitä tulee vaan pahempi mieli..

Eräs ystävistäni on useasti suostunut seksiin vain " miehen mieliksi" , ja sitä kautta menettänyt kiinnostuksensa koko touhuun.. Onko sulla ap mitään vastaavaa yksittäistä syytä, mikä voisi vaikuttaa?

*VOIMIA* ap:lle ja muille tämän ongelman kanssa kamppaileville! Muistakaa, että ette ole koneita, ja että siihen seksivireeseen vaikuttavat hyvin monet asiat.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Välillä sitten on vaan seksi mielessä ja se on ainoastaan yleensä ovulaatio aikana.

Tuollaiset kommentit kuin 5 laukoo, on musta satuttavia. Olenko siis niin huono, että valitsin väärin vai mikä mussa on naisena vikana? On vain niin paljon muitakin kiinnostavia asioita. Seksi ei ole se ykkösjuttu. Kumma kun täällä on näitä seksin tärkeyttä ylistäviä ihmisiä niin paljon. Totta olisihan se ihanteellista jos ne halut kohtaisia. Ainakin mun hyvillä ystävillä monilla on niin, että nainen kärsii haluttomuudesta ja mies vonkaa. Sitten kun " saa" niin on hetken onni maassa. Sitten alkaa taas oravanpyörä alusta..miten olisi?

Eli olette ilmeisesti hommaamassa lasta...? Eli sinä saat päättää milloin rakastelette ja milloin ette, ja rakastelette siis vain ovulaation aikaan... mielestäni aika loukkaavaa miestäsi kohtaan...

Seksi ei todellakaan ole ykkösjuttu, kuten aiemminkin kirjoitin, mutta se on todella suuri osa parisuhdetta! Miettikää vain, miksi niin monet pettää, sekä miehet ja naiset...?

Itse olen kiitollinen nykyisestä suhteestani (7v) ja siitä, että edelleenkin kiihotamme mieheni kanssa toisiamme, päivittäin... :) Aiemmin elin 10 vuotta suhteessa, jossa mies vonkasi ja minä annoin... enään en ikinä sellaiseen suhteeseen lähtisi, en todellakaan, oloni seksin jälkeen oli lähinnä " käytetty" ja halpa...

Mutta kukin taaplaa tyylillään, nykyinen tyyli sopii itselleni paremmin kuin entinen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat