Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi, että mua kypsyttää tää raskaana oleminen...

Vierailija

Tiedän, että valitan turhasta ja monet maksaisivat maltaita kun saisivat olla raskaana. En vaan voi näille tunteille mitään. Haluaisin jo synnyttää ja viikkoja vasta 30 koossa. En jaksaisi käydä töissä enkä muutenkaan mitään. Olemassa olevat lapset kärsivät kun äiti on tällainen jättiläinen eikä jaksa mitään:( Olo on niin raskas ja huono:(

Odotan vaan niin kovasti, että saan vauvan syliin.

Kiitos kun sain purkaa:´(

Kommentit (6)

Vierailija

Odotan kolmosta rv 33+ ja kaks lasta on jo ennestään kotona ja mies reissuhommissa.. Mene aika nopeemmin, mene!

Tsemppiä meille.

Vierailija

Vauva syntyi 25 viikkoisena, äiti olisi antanut MITÄ tahansa yhdestäkin raskauspäivästä lisää.....

Vauvelillasi on nyt kuitenkin hyvä olla ja kaikki kunnossa vai mitä?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

viikkoja on 37 ja olo sen mukainen... Mulla on toinen raskaus ja tämä on ollu paljon vaikeampi kaikinpuolin, kun ensimmäinen.

ap

Vierailija

Muistan kyllä pelänneeni vielä muutama viikko sitten, että vauva syntyisi liian aikaisin...

Mutta nyt olo ihan kurja. En tiedä mikä mahassa mättää kun sitä kiristää ja sattuu -ei kuitenkaan supista. En tiedä onko vauva pahassa asennossa vai mitä?? Töissä on helvetin raskasta ja päivät niiiin takkuisia.

Edelleen pyydän anteeksi kiittämättömyyttäni:(

Tuntuu vaan helpottavalta johonkin nämä filikset sanoa. Olen kuitenkin sanomattoman onnellinen tästä pienestä vauvasta:) Ja pahalta nämä tunteet tuntuvat. niille en vaan voi nyt mitään...

ap

Uusimmat

Suosituimmat