MITÄ HYVÄÄ HALONEN on mielestänne tehnyt

Vierailija

tällä kaudella ja MITÄ HUONOA hän on tehnyt?

Eli plussat ja miinukset kehiin (järkevään sävyyn!)

ja MITÄ HÄNEN olisi pitänyt tehdä mielestänne?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Tehokkaan ja halvan puolustuksen, jonka korvaaminen tulee Suomelle ja veronmaksajille hyvin kalliiksi.

Ja ihan turha tulla väittämään, että sillä ei olisi valtaa, juurihan se valittiin maailman 31. vaikutusvaltaisemmaksi naiseksi.

Minua pelottaa, jos maahamme tulisi kriisi ja Halonen olisi johtajana. Jo Tsunami-kriisissäkin hän toverinsa Tuomiojan kanssa vältteli vastuuta ja luikki pakoon. Yhden seinää vasten pakottamalla pakotetun osanoton ilmaisi ja sitten lähti lomailemaan. Matkakohdetta ei kerrottu, mutta saattoi se olla Thaimaakin, kuten puoluetoverillaan Golf-Mönkäreellä.

Halosesta ei ole mihinkään tosipaikan tullen. Hän on huono johtaja, joka ei osaa muuta kuin hokea sitä " klopalisaatiotaan"

Vierailija

Milloin Halonen on köyhistä välittänyt ja miten. Samaa roistosakkia ja Fortummiljardeja itselleen anastavia on kuin muutkin SDP-puolueensa edustajat. On siinä demareilla kekkerit.

Siunasi nämäkin optiot.

Halonen on SDP-puolueen presidenttiehdokas. Muistakaa se.

Vierailija

-Halosella on omia mielipiteitä joista hän pitää kiinni eikä pelkää sanoa niitä.

- Halonen on ollut hyvä presidentti

- Halonen ymmärtää demokratian tarkoituksen ja on tietoisesti puuttunut mahdollisimman vähän demokratian toimintaan

- Maamiinoista jaan saman mielipiteen, että ne on osa suomen puolustusta eikä sellainen uhka kuin esim vietnamissa väestölle. Tarja on tätä käsitystä puolustanut ulkomailla kiitettävästi.

- Setan jäsenyys on tosi iso plussa

Vierailija

Lisään vielä yllämainittuihin kiitoksiin omani; Kun WTC:n tornit lakosivat, Tarja piti päänsä puoluettomuudessa eikä lähtenyt tukemaan Bushia terrorisminvastaisessa " taistelussaan" Ja monta terroristikostoa Suomessa on ollut? Ei yhtään. Entäpä tukijamaissa, mm. Britanniassa ja Espanjassa..? Suomessa on hyvä ja turvallista olla ja elää. Osakiitos tälle viisaalle naiselle. Hyvä Tarja! :)

Vierailija

Mun mielestä Halonen on edustanut maatamme hyvin. Hän on järkevä ja uskottava nainen, ja mun on paljon helpompi samaistua häneen kuin johonkin Niinistöön tai Vanhaseen.

Mun mielestä jo silloin kun Halonen kisasi Ahoa vastaan, näki aivan selvästi, että Halonen on huomattavan viisas ihminen, ei lähtenyt ollenkaan mukaan Ahon nälvintäyrityksiin, vaan vetäisi tälle jauhot suuhun tosi taitavasti.

Kuten sanottu, eihän presidentillä ole tällä hetkellä kovin suurta valtaa, me emme elä diktatuurissa. Presidentti on keulakuva, ja mun mielestä Halonen on ollut hyvä keulakuva.

Vierailija

Halosella on samanlaiset arvot kuin minulla. Siinä syytä äänestää. Älykäs ihminen joka välittää muusta kuin itsestään, vallasta ja rahasta kuten te kokoomuspellet.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Siihen, että Suomesta on tullut tällainen ahdistava sosialistidiktatuuri, jossa kansalaiset ei uskalla edes arvostella presidenttiä ääneen ja jossa kansalaisille vain gallupeilla kerrotaan, kuinka suurta sauvakävelevää tuulipukujohtajatarta niin suuresti ihaillaan ja rakastetaan. Ei jää Pohjois-Korea paljon jälkeen.

Suomi saa vierailukutsuja kakkosluokan maihin. Isot länsimaat ei ole kiinnostuneet.

Ulkoministeri Tuomiojaa Halonen suojelee ja pitää vallassa, vaikka tämä toinen " minä en ole koskaan väärässä" vasemmistoradikaali on tullut Suomelle hyvin kalliiksi.

Minusta tämä demarilandia on nykyyän hyvin ahdistava paikka elää. Muuttaisinkin pois, jos olisi mahdollisuus ja rahaa. Mutta rahaa täällä on enää sosialistieliitillä, kaikilla muilla on vain velkaa.

Myös yritysten määrä on Suomessa pysynyt ennallaan (vähän taantunutkin) vuodesta 2000. Tämä vain kertoo, että Suomessa ei kannata enää yrittää. Mitään taloudellista kehitystä täällä ei ole tapahtunut siitä kun Halonen, Tuomioja ja SDP nousi valtaan. He ovat taantumuksellisia ihmisiä, joiden ainoa aate oli DDR ja Neuvostoliitto ja se on edelleen heidän aatteensa.

Sosiaalidemokratia ei ole demokratiaa nähnytkään. Se on vain sosialismia.

Vierailija

kirjoituksesi olisi voinut olla mun kynästäni...

Nyt näyttää kyllä siltä, että demarit on ne, jotka suosii noita isoja optioita valtion yrityksissä yms. Eli kyllä se taitaa olla niin, että demarit ajaa ensisijaisesti niitten etuja.

Kokoomus ajaa sitä takaa, että jokainen pystyy omalla työllään elättämään itsensä ja perheensä. Eikä ole ollenkaan ajamassa alas kunnallisia palveluja, vaikka niin jossain väitetään. Kokoomus myös ajaa kotihoidontuen korottamista, demarit taas haluavat ajaa akikki naiset töihin maksamaan veroja ja vauvat hoitoon. En minä ainakaan sitä halua. Saksassa olevaa perheverotusmallia ajavat ainakin keskusta ja kokoomus. (eli jos vain toinen töissä, bruttotulot jaettaisiin ns kahden kesken ja verotus sen mukaan, eli olisi käytännössä mahdollsita oolla toisen kotona hoitamassa lapsia).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat