Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni sanoi mulle (nätisti, kun kysyin suoraan), että voisin panostaa enemmän ulkonäkööni.

Vierailija

Palstan keskustelut tänään kirvoittivat minut kysymään asiasta. Katsoin itseäni peilistä ja järkytyin. Hiukset, joita ei ole laitettu vuosiin. Ei hoidettu, ei laitettu, en edes harjaa hiuksiani päivittäin. Kynnet, joita en hoida, hampaat, joita en hoita. Löysät housut ja virttynyt likainen paita päällä arkena. Finneistä rasvainen naama, meikitön olemus. Herranjumala miltä näytän!! Mies meni nolon näköiseksi, kun kysyin olenko edes haluttava. Siis en ole!! Miten tähän on tultu?? Olen lapseton akateeminen 27-vuotias nuori nainen!!!

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen lapseton akateeminen 27-vuotias nuori nainen!!!

Mul on kaks lasta ja kylläpä tässä vielä ulkonäöstä viitsii huolehtia. Kauppaankaan en lähtis " kulahtaneen" näköisenä. Jopa silloin laitan ripsiväriä ja kajaalia kun ollaan vain kotona, itelläkin on mukavampi olo. :)

Vierailija

Ja vaatteet on töissä asialliset aina. Mutta en mä kotona jaksa tuon taivaallista, ei tulisi mieleenkään. Ja sitten mä narisen seksittömyyttä toisessa ketjussa :( Tässäkö vika?

Ihan oikeesti, uskokaa sitten viestini tai ette, tää on totta joka sana. En oo ikinä jaksanut laittaa itseäni, oon sellainen ikihumanisti ja aattelen, että mut pitää hyväksyä tällaisena kuin mä oon. ap

Uusimmat

Suosituimmat