*****TÄHÄN PINOON KAIKKI 2006 KESÄKUUSSA MUNAA SAAVAT****

Vierailija

TÄMÄ LISTA ON TARKOITETTU KAIKILLE JOTKA ODOTAMME PIKKUISTA HÖPÖKULTSIKIKKELIA SISÄÄMME KESÄKUUSSA 2006!

Mä oon palstaemo Tellervo ja saan munaa 13.6.2006! Teen listan teistä muistakin kesäkuussa 2006 saavista! Tervetuloa palstailemaan!

Keksikää meille myös nimi!!! Tervetuloa joukkoon rakkaat odottajat!

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Me ollaan ukon kans mietitty et ens kesäkuussa se vois tapahtua :) Jos ei nyt Setä tuppaa just silloin kylään.. se kun on niin arvaamaton :( Voi kun Setä nyt tajuis pysyy poissa! Mä niin haluisin sitä munaa!! Joka päivä kuulee taas jonkun kaverin saaneen munaa ja päivittäin kävelee vastaan ihmisiä joiden naamasta näkee että taas on saatu :(

Niin ja Mä oon MÄ58

oma ja miehen ikä 47 ja 67

Munan saannin La olis kesäkuun puolessa välissä jos tosiaan se Setä ei just silloin tule *huitoo Setää pois hirrmuisesti luudalla viuhtoen*

Pitiks viel jotain muuta kertoo et pääsee listalle?

Vierailija

että tänään jäin tutkailemaan marketin kortsuhyllyä... ;) En voinut vastustaa makuluikkaria vaan ostin sen! :D Vähän aikaisin, joo, mutta...

Onko kukaan muu ostanut vielä mitään tulevaa munansaantia varten?

hassuhöpönassu

Vierailija

Minä saan munaa joko ensimmäinen, viidestoista tai viimeinen päivä.

Ei olla vielä miehen kanssa synkronoitu kalentereitamme, joten tarkka päivä on vielä hakusessa. Mutta varmaa on, että munaa tulee, perkele.

Mun nimimerkki on Munaskuukkeli-82

Miehen ikä 57

Muna on ollut mielessä enemmän ja vähemmän kymmenen vuotta

LSP on siis kesäkuussa, tarkka tietoo ei ole

Mut hei IHQUUUUUUUUU!!!!!!!

Me kaikki saadaan munaa!!!!! :))))

Munaskuukkeli-82 ja pikkukikuli

Vierailija

Mulla ei taida munaa olla ootettavissa :-( Kunnon kulli on vaan pitkäaikainen haave......Ei taida munaa koskaan mun reikään tulllakaan :-(

Pitäisköhän kysyä ennustajalta jos osais edes ennustaa mulle munaa kesäkuuksi.....

Vierailija

Apua, eilen illalla se alkoi, ensin kiehnäämistä, sitten pussailua ja sitten olikin jo oikea kopelointi käynnissä! Ja, kuten arvata saattaa, seksiinhän se johti ja sain munaa! O:nkin sain joten homma hoidettiin vähintäänkin tyydyttävästi ;)

Joten, rakkaat KiimaKimmat, joudun jättäytymään ihqusta porukastanne :( eikä seuraavasta munansaannista ole mitään tietoa, mutta pitäkää kiltit peukkuja, eiköhän ens kesänä olisi munan aika jälleen!

hhn toivotellen tyydyttävää munansaantia kimmoille

Vierailija

Meinaatteko te tehdä miehelle munapakkauksen? Mitä siihen voisi laittaa? Mä olen jo hankkinut paketin makukortsuja, sitä liukkariakin mietin mutten vielä ole keksinyt mitä muuta.

Vierailija

Mun pitää heti kertoo tästä irc-galleriassa ****

Ne kyl *** repee *** siellä :)

Meillä odotettu päivä juhannuksena! Tosi karseeta sitten tulevia vuosia aatellen, kun aina juhannuksena, ku kaikki on lomilla, eikä voi järjestää vuosipäiväjuhlia, kun ei kukaan tuu!!!

Onks muita, joilla juhlapäivä sattuu sit jatkossa just pyhäksi???

Mulle luvassa vaan a-rappuun, meidän suvussa ei oo b-rapputaipumuksia, ei ainakaan oo tiedossa, ellei sit oo joku tuulimunana alkanu mut yksmunaiseksi päätyny, eihän sitä tiedä!!!

Nasuli

Vierailija

Inanaa ja södee!

Mä meinaan kyl ekaks harjotella sellasella kaupasta saatavalla " tekojutulla" . Osaan sit paremmi varautua kesääkuuhun eli munakuuhun ;))).

Sit sitä harjoittelun jälkeen olis niinku viisaampi, jos eteen tulee ongelmii. Siis jos ei vaik ota eteen, te tiiätte.

Mä oon jo ostanu kirppareilt ja huutiksesta kaikkee kivaa ja nettikaupoist kans. Alan kirjallisuutta ja hoito-oppaita. Munan puhdistus, sterilionti, kestokumit, oma kylpyamme ( kikkelivati ) ja tietty SE pyyhe.

*Oootelee jo innoissaan* Oooteko jo miettiny, et miten kertoo sukulaisille?

T. Munakuu

Vierailija

Te vaan höpötätte ettekä tajua että tää on vakava asia että mä saan teidän kaikkien nimet ja lasketut ajat listaan! Niin laittakaa niitä nimiä tähän ja äkkiä! ja nimee ei olla vieläkään päätetty, onko se Kesäkuun KiimaKimmat vai joku muu??

T: palstaemo Tellervo

( ei millään pahalla)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat