JOULUKSI KUNTOON vk 43

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!!

Onko kaikki vaihtanut punnituspäivää ?! Yleensä kun olen tähän aikaan illasta tullut tänne on jo moni käynyt raportoimassa menneestä viikostaan.

No, mulla oli paino pysynyt samana. Mikä oli mulle suuri helpotus! Oli vaikea viikko ja tuli herkuteltua. Tuntuu, että nyt ei sais tulla plussa viikkoja, muuten into laskee entisestään. Piristi kuitenkin, et ei ollu noussu. Nyt vaan pitäis taas tsempata, saapi nähdä miten onnistuu..

Kellä ois uusia ideoita tähän touhuun? Nyt niitä kaivattaisi!!

No, lumisade kyllä muuten piristi, tuli ihan joulu mieleen. Jouluhan tässä on tavoitteena :)

Kommentit (5)

Vierailija

No ei ollut mikään yllätys, koska hilloviikot menossa ja silloin on aina ihan älytön turvotus. Tänään paino siis 69,4 kg, mutta kävi se jonain päivänä jo tasan 69kg:ssa, joten ihan hyvillä mielin.

Lähtöpaino 74kg, tavoite 64kg ja pituutta 169cm.

Tsemppiä kaikille ja älkää nyt vaan jääkö kyydistä, ettei meidän pino kuihdu käsiin!! Kaikki ilmoittamaan viikkotuloksensa tänne, hop hop!

Vierailija

Heh, luulin, että syyslomaviikon jälkeen olisi ollut plussaa, mutta PV:n puntarissa -800 g tänään! Olen onnesta soikeena :D

Eli lähtöpaino 77,1, nyt 73,5 eli -3,6 kg kolmessa viikossa.

Vierailija

Pitkästä aikaa enemmän kun 100g tai 200g. Syysloma takana ja jumpassakaan en ole viikkoon käynyt.

Nyt paino 64,5kg, tavoite 60kg, lähtö 68kg.

Tämä perjantai ehdottomasti hyvä päivä punnita... nyt kaupassa mietin tarkasti mitä ostan kun pudotusta tullut noinkin hyvin, takaisin en kiloja halua!

Hyvää viikonloppua!!

Vierailija

Näyttää siltä että punnituspäivä olisi vaihtunut perjantaiksi. Noh samahan se milloin ilmottautuu kun vaan pysyy mukana. Mulla on ilouutisia eli pudotusta 1,5 kg. Tällä hetkellä siis paino 62,2 kg. Tavoite 60 ja lähtö 66. Ankara viikonloppusyömislakko takana ja kun olen alkanut noudattamaan omaa vähähiilihydraattista ruokavaliota niin makean nälkä katoaa. Viikonloppunakaan ei mennyt kuin yksi irtokarkkipussi. Tavallisesti nimittäin suklaata menee ihan urakalla. Noudatan siis omaa versiota jossa saa syödä hieman leipää (tummaa) mutta perunan yms pastat/riisit olen jättäny kokonaan pois. Itseasiassa on paljon kivempaa syödä lihaa ja salaattia, itse kun en ole mikään perunan ystävä.

jes, tsemppiä kaikille!

Vierailija

Olen 169-senttinen ja aloitin viikko sitten pudotuksen lähtöpainosta 72.7 kg. Nyt paino on pudonnut 71.1 kiloon ja tavoite jouluksi olisi päästä tuonne 65 kiloon.

Menetelmäni minulla on rasvan minimointi, pienet annokset..Vatsaani oli kertynyt kauhea kumpu äärettömän suurien ruoka-annosten vuoksi. Vatsa venyi ja sitä suurempi nälkä aina oli. Mikään ei riittänyt ja himonani oli pizzat, kebabit ja muut suolaiset ja rasvaiset herkut.

No nyt olen siis keventänyt ja aion pysyä pitkäjänteisenä ja suunnitella pitkälti syömiseni etukäteen. Pidän ruokapäiväkirjaa tohtorin laihtusklinikalla ja erityisesti tuo painonseurantataulukko on kiva, kun siitä näkee sarakkeina painon putoamisen ja näkee että kyllä sitä todella laihtuu, vaikka ei joka päivä olisikaan pudonnut jotain.

Nesteitähän mulla on nyt alkuun lähtenyt, ei viikossa saa noin paljon muuten pois.

Jos huolitte minut mukaanne, kerron kuulumisiani. Kannustetaan toisiamme!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat