Ilmoittakaa, jos olette flunssassa, PLEASE. !

Vierailija

Ottaa sitten päähän, kun ihmiset tuovat flunssaisia tenaviaan kylään tai eivä ilmoita taudistaan, jos heille ollaan menossa!

" Vastustuskyky kasvaa" ja plaaplaa...

Mun allerginen lapsi imaisee joka helvetin taudin itselleen ja oireet on monesti pahemmat kuin perusterveellä lapsella. Toisekseen ruokakokeilut vaikeutuu kovasti, kun mahd. allergista nuhaa ei erota flunssan hetkellä. YM.

(Ja turha kenenkään heikon alkaa aukoa allergiasta päätään, yhtään! En ole cxxxs tai muu vastaava.)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kahtena vuonna on sukulaisperhe jättänyt tulematta lapsemme synttäreille koska hänellä oli nuha, josta ilmoitin. Sukulaisperheessä erittäin atooppinen ja allerginen lapsi.

Vierailija

en osaa sitä enää pitää minään tautinakaan... ja varmaan onkin jotain allergiaa. Mutta joudun niistämään nenää useita kertoja päivässä, sen voisi joku tulkita tavalliseksi flunssaksikin.... en usko silti, että on tarttuvaa....

Vierailija

Minua kuitenkin harmittaa myös kipeät, kovasti flunssaiset kerhotädit, lastenhoitajat yms., jotka vaan selkeästi sairaina ovat töissä. Saattavat vielä avoimesti jutella, kuinka kurja olo on - kun ei voi olla töistä pois jne...

Vierailija

tyyliin, " hei olemme tulossa, mutta ajattelin vaan ilmoittaa, että meillä on kova flunssa, haittaako?" . Miten tähän vastaat? Haittaa, älä tulekaan!! Hölmöjä ihmiset välillä. Miksi sitten ilmoittavat flunssastaan, jos ovat jokatapauksessa tulossa. Minä en kehtaa kieltää vierailua.

Vierailija

meidän 2 v lapsella " nuha " alkoi jo synnytyslaitoksella. Eli meitin poika on niitä " flunssasia " lapsia joita katsotaan perhekerhoissa kieroon ja minä " idiootti " äiti, joka tuo sairaan lapsen tartuttamaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat