Hah, niin olin ylimielinen...

Vierailija

kun minun tiukkaan tavaraani eivät smartballsit edes mahtuneet ennen synnytystä.

" turha ostos, nämähän on tarkoitettu norsujen värkeille, tuskin tarvin tällaisia IKINÄ" tuumin ja panin pallot kaapin perälle.

(Pieni perkele kuitenkin korvaani kuiski, että joku päivä tilanteeni voisi olla sama, siksi panin kaappiin enkä heittänyt roskiin)

Tänään kaivoin ne esiin, kolme kuukautta synnytyksestä. Laitoin paikalleen vehkeeseeni, johon menee tätä nykyä ilmaa kävellessä ja pisu lirahtelee. Huomasin, kuinka pallot valuivat alas ja alas pudoten lopulta lattialle. Näinpä siis kävi minullekin.

Kommentit (5)

Vierailija

mulla on vielä yks sektio- äiti tuuttava, joka jaksaa hehkuttaa:" en tee niillä kyllä yhtään mitään kun en meinaa saada niitä pois:" heh-heh! hyvä hänelle:) mieluummin kuitenkin hetkittäin löysä pylly kuin hirmuiset arvet. nyt olin ilkeä mut niin on hänkin muistuttamalla tiukasta pyllystään. (en tietenkään ole tuota äskeistä hänelle sanonut vaikka mieli olisi tehnytkin joskus)

kyllä ne alkaa siellä taas pysyä kun et lannistu vaan treenaat. alkuun tuntuu ihan toivottomalta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat