Mul on nälkä!!! Oonpisteillä ja lainannu jo huomiseltakin 2 pojoo.

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

Siis sellaista, jossa on vain porkkanaa ym. juureksia (ei perunaa), eikä mitään muutakaan, mikä " laskettaisiin" (kuten kermaa, voita jne. jne.). Kasviksia ja juureksiahan saa syödä vapaasti. Tuollainen keitto on oikeasti ihan hyvääkin, ajattelin tehdä taas lähiaikoina, vaikken mitään pisteitä laskekaan.

Vierailija

Itse tein joskus kasviskeiton, johon laiton nollapisteen kasviksia porkkanaa, lanttua, naurista ja sipulia. Ja joskus yhden perunan, joka jakautuu niin moneen annokseen, ettei siitä voi laskea pisteitä.

Ja toinen pravuuri oli tomattikeitto, johon laitoin suolakurkkuja ja hillosipuleita ja normaalia sipulia, (tämä sopasta ei saanut suurta suosiota muilta perheenjäseniltä) :-))

Ja sitten tietysti paljon erilaisia yrttejä maustamaan....

Vierailija

Syö appelsiini tai pari porkkanaa, juo lasi vettä ja lähde nukkumaan. Mun kompastuskivi on juuri tuo oravanpyörä; valvon myöhään ja napostelua tekisi mieli, seuraavana päivänä on nälkä, kun puolen yön jälkeen (ellen jo aiemmin) alan syödä seuraavan päivän pisteitä... Onneksi tämä tapahtuu hyvin harvoin! Mutta onhan päivä paljon pidempikin, jos valvoo myöhään (jos aamulla työn tai lasten takia joutuu joka tapauksessa nousta), joten pisteetkin jakaantuu pidemmälle ajalle. Ja väsyneenä taas on vaikeampi hillitä syömisiä, mä ainakin syön vaikka väsymykseen, jos en muuta keksi.

Vierailija

mutsi laihdutti 25 kiloa pojoilla, eikä koskaan ollut nälkä, oikeesti ei koskaan. ne pitää käyttää tosi fiksusti :)

syö kurkkua ja uo vettä ja mene nukkumaan, älä sorru nyt.

Vierailija

Ja se johtui siitä, että oli käyttänyt pojot väärin. Ihminen on erehtyväinen :-))

Mutta yksi hyvä keino, joka minulla toimi oli se, että tein nolla pisteen keiton. Sillä oli helppo huijata itseään, koska lämmin ruoka pitää mukamas nälän paremmin pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat