Hartan Racer

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Voisiko ystvällisesti joku Hartan Racereiden omistaja mitata vaunut rattaat kasattuina? Menevätkö pienempään tilaan kuin Hartan Skrater X:t tai S:t. Meillä olisi jo kiire tilata vaunut kun vain osaisi päättää merkin!

Kommentit (5)

Vierailija

Meillä oli ensin Racerit, jotka myytiin eteenpäin 6kk käytön jälkeen, kun olivat niin raskaat kääntää ja työntää Skatereihin verrattuna. Nykyisin pienokainen on jo 2v eikä ole ollut mitään ongelmia. Lumessa, sohjossa ja metsämaastossakin Skaterit ovat kevyet. Liuskat ovat menneet helposti pienellä kikkailulla.

Vierailija

Aika monta kertaa olen täällä huhuillut tuota seisomalauta-asiaa. Kiva kun osasit auttaa!

Kun mietit Skaterin ja Racerin välillä, niin oletko ottanut sen huomioon, että rappusissa on monessa paikassa kaksi liuskaa, ja niissä kolmipyöräisellä on vähän hankala kulkea, kun täytyy pitää etupyörää ilmassa. (Kuljen usein kaupungilla ystäväni kanssa, jolla on 3-pyöräiset rattaat.)

Vierailija

Tuo kolmipyöräisten huono puoli rapuissa on tiedossani kyllä... Meillä nämä tulisivat ihan ulkoilukäyttöön ja kerhoreissuille ym. missä ei rappuja tai muita vastaavia paikkoja ole. Maastossa Skaterit kai kulkevat kuitenkin ihan hyvin. Kaupunkikäyttöön löytyy sitten kevyemmät menopelit neljällä pyörällä varustettuna!

Vierailija

Minä olen selvittänyt näitä Hartan/seisomalauta-asioita nyt monesta paikasta, kun aion ostaa joko Skaterit tai Racerit meille. Suomessa myytävistä käy Brion seisomalauta Racereihin ja toimiikin kai hyvin. Muut mallit ei sovi, tai lapsen seisoma-asento jää jotenkin huonoksi tai vinoksi. Skater X-malliin käy hyvin samainen Brion lauta, koska siinä on ne koukut kiinnityksenä, mitkä tulevat siihen rungon " keskipahkuran" molemmille puolille. Skater s malliin taas ei kai lauta käy, koska silloin mm. jarrua ei voi käyttää....

ELi tällaista olen saanut selville. (mm. Vauvatalo Johannasta, joka Hartania myy)

Mutsy merkkinen seisomalauta sopii myös, mutta sitä ei saa Suomesta. Tilaan vaunut meille ehkä Pingpongista taas, ja siellä myydään tuota lautaa. On aika erilaisen näköinen, kun siinä on vaan yksi isompi rengas keskellä. En tiedä sitten käytöstä mitään, mutta voisi toisaalta ajatella kulkevan hyvinkin lumessa, kun on isompi rengaskoko? Maksaa siellä muuten 49 euroa.

Enpä sitten millään saa myös päätettyä kummat meille tulee Skaterit vai Racerit. TÄllä hetkellä Skatereihin olen päätynyt... Huomisesta en taas tiedä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat