Tuli taas pahamieli, kun mies on niin pönttö!

Vierailija

Vauvakuume on vaivannut jo reilun puolivuotta ja esikoinen täyttää pian vuoden. Mies ei vaan halua toista vielä, joten en saisi minäkään haluta. Välillä masennun kun ajattelen asiaa ja mies suuttuu siitä minulle. En saisi näyttää tunteitani asian tiimoilta. Sanoi vaa, että hanki sitten sellanen mies joka tekee niitä lapsia siihen tahtiin kun haluat, tosi reilua. En tiedä miten olisin, että olisin oikein.. Miehellä ei kuulema ole hyvä olle kotona, jos masennun siitä etten saa vielä toista pienokaista, mutta ei osaa kertoa miten pitäisi sitten olla. Tuntematta mitään kenties? Suuttuu vaan aina..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ja olen kyllä yrittänyt sitä, että ei sitten seksiä jos ei ehkäisyä. ja toinen vaa suuttuu... tosi kinkkinen tilanne. mutta taidanpa silti kokeilla vielä sitä. ei muuta kun kumihuput käyttöön. Hormonaalinen ehkäisy ei sovi mulle.. -ap-

Vierailija

Minunkin mieheni halusi tänään välttämättä ajaa eri reittiä kuin mitä minä näytin kartalta, ajoi sitten harhaan ja suuttui siitä sitten minulle...

Vierailija

Hei haloo idiootti, lapsen pitäisi olla yhteinen päätös, ja jos toinen (oli sitten nainen tai mies) ei halua lasta, niin sitten homma jäähylle. Ei naisen hormonihörhö vauvakuume ole mikään arvokkain tunne maailmassa, jota kaikkien tulee totella ja jättää järjen ääni loitommaksi.

Sinulla on pieni lapsi, keskity hoitamaan häntä ja jätä itsekkäät kuumeilusi vähemmälle huomiolle.

Vierailija

kaikkea olen lähes kokeillut, muta lipsunut aina päätöksistäni. nyt pidän pääni, koska en halua joka kuukausi miettiä, että josko olis käynny vahinko. kyllä sekin rassaa.. etsin itsestäni raskausoireita kun niin toivon vanhingon käynneen. kiertoni on pitkä, joten viimeiset kaksi viikkoa on pahimmat. Parempi että on selvä linja, miten toimitaan.. kiukutelkoot sitten ja väittäkööt että yritän pakottaa häntä. pidän pintani!

Vierailija

Kannattaa harjoitella luetun ymmärtämistä.

AP:han kertoi, että mies on pönttö siksi että suuttuu AP:lle jos tämä vain uskaltaakin mainita kuumeestaan. Se on pönttöä todellakin. Ja vielä pöntömpää on vaatia toista käyttämään " ehkäisynä" keskeytettyä yhdyntää ja siten " antaa lupa vahingolle" . Eli mies tavallaan itse ruokkii vauvakuumetta, mutta suuttuu kuitenkin jos AP puhuu vauvakuumeestaan. Jos tämä ei ole pönttöä, niin ei sitten mikään!

Vierailija

Tuntuu välillä niin epäreilulta, että miksi joku muu saa päättää elämästäni.. Enkä titenkkään miestäni halua jättää. Hän ei ole edes valmis tulemaan puolitiehen vastaa, saatika kertomaan koska olisi valmis. Hänen ehdoilla!

Vierailija

Harrastamme keskeytettyä yhdyntää ja jos vahinko tapahtuisi, ni ei haittaisi hänät, mutta varta vasten ei hommiin aleta.. että sillee, ihan vaan kiduttaa mua.. -ap-

Vierailija

roikkua tuollaisessa " puoliepävarmassa tilanteessa" .

Eli kerrot että:

1. Ei yritetä lasta, on sinulle ok.

2. Yritetään lasta, on sinulle ok.

3. Keskeytetty, EI ok.

Anna ukolle aikaa. Monelle on käynyt niin, että kuukauden parin jälkeen mies ehdottaa että ehkäisyn voi jättää kokonaan...

Vierailija

puhuu toista ja tekee toista. ois vissii pare olla vaan hiljaa ja toivoa parasta.. onkohan mieheni tosiaan niin tyhmä ettei tajua asian ristiriitaisuutta. -ap-

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat