Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosijuttu: olen paskonut perseeni pilalle:(

Vierailija

Näin kävi, että synnytyksen jälkeen perseeni ei enää tajunnut, oliko joku hermo katki vai mikä, että minkälaiset paskat mahtuvat reijästä ulos ilman että se repeää. No, tuli mieletön paska ja samalla repesi joku sulkijalihas niin, etteivät pierut enää pysy sisällä ollenkaan:(:(

Onko kohtalotovereita? Miksi perse ei tajua?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

gyne siis ei tiedä siitä puolesta mitään (siis takapuolesta...) vaikka luulisi että kun niitä erottaa vaan väliliha niin olisi syytä...

joka tapauksessa suoli voi venyä, ja lihas olla heikko eikä tosiaan enää ymmärrä kakkaamisesta mitään, ei kakata vaikka suoli täynnä ja tulppaa vaan.

Juo vettä, syö kuitua, liiku, käy säännöllisesti kakalla ja istu sitkeästi. Älä päästä kovalle äläkä pidä liian pitkiä taukoja.

Korjausleikkaus on, käy JOKA TAPAUKSESSA lääkärissä joka arvioi vammat ja tarvitaanko leikkausta. Terkkarista et sitä asiantuntemusta löydä vaan joudut yksityisiltä kysymään että sattuisiko teidän lääkärikeskuksessa oleen peppueksperttiä...

Vierailija

ap:llakin kävi synnytyksen jälkeen, minulla taas oli synnynnäinen rakennevika. Eli rauhoitu :) Jos oikeasti on huolissaan, niin kannattaa treenata lantionpohjan lihaksia ja syödä kuitupitoista ruokaa, eli ylipäätään pitää lihaksisto ja ruoansulatus kunnossa.

Vierailija

Minäkin olen perseelleni sen sata kertaa sanonut, että et enää pullistelisi niitä pukamia ulos, kun se sattuu. Ei saamarin perse usko. Sitä on kaiken lisäksi huono rangaista, koska itse siinäkin joutuu tuskia kärsimään jos vaikka neulalla pistää kuritonta persettä.

Pahan virheen luoja teki, kun ihmiselle perseen kyhäsi. Tuon mokoman juonittelijan :(

Vierailija

Löysinpähän tän ketjun taas uudelleen ja vastaan jälleen asiallisesti, eli että peräsuolen pullistumaa ei suoraan välttämättä huomaa itse ollenkaan. Oireina on ilman ja löysän ulosteen karkailu (koska pullistumassa on usein tukkona ulostekönttä, jonka ohi valuu tavaraa). Lääkäri voi todeta pullistuman käsikopelolla, mutta en suosittaisi kokeilemaan itse... monestakin syystä...

Vierailija

Leikkauksenkin voi välttää hyvällä ravinnolla sekä tarpeellisilla ravintolisillä. Sanoi eräs viisaampi tässä yhdellä luennolla.

Uskokaa tai älkää, mutta minä ainakin mielummin edes kokeilisin lisäravinteita ja ruokavalioa enneko menisin leikkaukseen.

Vierailija

Se pullistuma ei nimittäin pienene itsestään takaisin. Miten ruokavaliollakaan estetään ulosteen kertyminen silloin, kun se pullistuma on jo olemassa?

t. se leikattu (ja tyytyväinen :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat