Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette synnyttäneet ison, yli 4,5kiloisen vauvan,

Vierailija

onko emättimenne palautunut kuitenkin ok:ksi vai onko jäänyt paljon eroa siihen, mitä se oli ennen?

Minulla ensimmäinen synnytykseni tuotti tulokseksi 4900g lapsen. ¤kk synnytyksestä, ja huomaan paikkojeni olevan tosi väljät. Yhdyyntä ei esim. tunnu paljon missään. Miten on, paraniko teillä?

Kommentit (12)

Vierailija

Nautin itse nyt enemmän yhdynnästä ja kyllä mieskin tykkää:)

En tiedä kuuluuko kiitokset sitten hyvin ommellelle kätilölle vai lantionpahjanlihasten jumppaamiselkle (tosin jumppaan vaan kun muistan=tosi harvoin). Mulla tehtiin L-muotoinen eppari, enkä revennyt yhtään.

Vierailija

na" koska synnytksestäsi ei ole kovin kauaa. itselläni ollut sama juttu joakisen jälkeen mutta kyllä se siitä korjaantuu ja minulla ainakin tuntoherkkyys vain parantunut

Vierailija

mutta jos tuossa sun ekassa viestissä tarkoitit että synnytyksestä on kulunut 4 kk, niin se on vielä ihan mitätön aika eikä paikat ole siinä ajassa ehtineet palautua kunnolla. Mulla ei esim. tuossa vaiheessa pysynyt tamponit sisällä ja hiukan myöhemmin ei enää ollut mitään ongelmia. Kärsivällisyyttä :)

Vierailija

Eli kaks yli 4500g painavaa lasta olen synnyttän, ja paikat on kuulemma paremmat kun ennen. Näin mulle mies sanonu. Sanoi, että eron huomaa selvästi. Meillä nykyään seksiäkin paljon enemmän, kun ennen lasten syntymää. Kaiipa siihen muutama kuukausi meni, ennenkun ekaa kertaa synnytyksen jälkeen sitä seksiä harrastettiin, mut sillon jo taisi paikat olla normaalit.

Vierailija

vauvaa. Ensimmäisellä kerralla meni kauan palautuminen, mutta toisella kerralla mielestäni palautui aika pian. Tosin ensimmäisellä kerralla repsotti koko alapää kolme kuukautta kun tikit aukesivat, tulehtuivat jne. Toinen kerta oli synnytyksenä helpompi ja näin palautuminenkin. Mielestäni olen nyt ihan piukassa kunnossa...pitänee vielä mieheltä varmistaa.

Vierailija

ja toinen ylittää tuon jumborajankin. Mulle ei eppareita ole tehty kummassakaan. Ekassa synnytyksessä tuli pieniä repeämiä ja tokassa vain vähäisiä naarmuja. Kyllähän alkerta oli molempien jälkeen kuin pommin jäljiltä, mutta hyvin on palautunut. Olen laiska jumppaaja ja takuulla ahkerampana olisin vieläkin paremmissa tuloksissa. Kärsivällisyyttä vain.

Uusimmat

Suosituimmat