Onko joku saanut työpaikan cv:nsä erilaisiin palveluihin (esim. oikotie) rekisteröimällä?

Vierailija

Erilaiset työpaikka/työnhaku/jätä cv-palvelut: toimiiko joku niistä Suomessa?

Harkitsemme perheen kanssa muuttoa Suomeen 7 ulkomaanvuoden jälkeen. " Haistelen" tässä nyt mahdollisuuksia löytää työpaikka Suomesta, ja mietin että mikä näistä työpaikkapalveluista on paras, siis toimiiko näistä joku? Oikotie, rekry, työkkärin omat sivut? Onko joku saanut työpaikan cv:nsä rekisteröimällä, tai onko kenenkään otettu edes yhteyttä näiden sivujen kautta, vai onko ajanhaaskausta edes rekisteröityä?

Kommentit (6)

Vierailija

Olen jättänyt muutamaan cv:ni joskus aiemmin ja mistään ei olla otettu yhteyttä. Olen itse ottanut ihmisiä töihin enkä ole palveluja käyttänyt. Monen työhönottajan kanssa olen keskustellut eikä kukaan ole käyttänyt.

Tuntuu siltä, että ajatus cv-palvelusta oli hyvä idea, mutta käytännössä ei toimi. Työnantajien tarpeet ovat kuitenkin aina erilaisia eivätkä cv-pankkien hakupalvelut välttämättä toimi joka tilanteissa.

En sinuna tuhlaisi kauheasti aikaa, mutta eipä cv:n jättämisestä haittaakaan voi oikein olla.

Vierailija

en ole saanut vaikka muutamaan paikkaan olenkin jättänyt tietoja - tosin yksikin on yliopiston rekry -palvelu, ja kun olen vasta opintojen puolessavälissä on ihan ymmärrettävää että ei yhteydenottja ole kuulunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat