kuka muu seuraa täydellisiä naisia?

Vierailija

Minä olen jäänyt koukkuun ainakin!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

hyvä sarja!! ainakin tähän asti, semmonen kiva katella.

tosin se punapäinen nainen ihan hullu, tulee aina naurettua sille :)

se 4 lapsen äiti on aiheuttanu vähän traumoja mun miehelle, esikoista kun odotetaan... ;)

mutta aion ehdottomasti jatkaa sarjan seuraamista!!

Vierailija

Ihan pakko siis katsoa. Tosi hyvin tehty ja mun mielestä näyttelijävalinnat ovat onnistuneet nappiin. Breeta näyttelevä Marcia Cross skitsoili jo aikoinaa Melrose Placessa (jossa roolihahmo meni jo hitusen yli kylläkin..) ja on tässä taas oikein osuvassa roolissa. Muija on sairaan hyvä näyttelemään jotenkin vinksahtanutta ja neuroottista.

Mun suosikki on Susan (Teri Hatcher), jota joku mollasi huonoksi näyttelijäksi aiemmin, mut mä tykkään. Oli loistava eilisessä alastonkohtauksessa.=)

Vierailija

No on se sen Zachin oikea äiti se tyyppi joka on siellä arkussa, se Marthahan löydettiin jostain metsästä tms... Paul (Zachin " isä" ) laittoi naisen ruumiin laatikkoon kun Mary Alice oli naisen tappanut kun nainen halusi saada Zachin takaisin itselleen (oli päässyt irti huumeista ja löytänyt Youngit). Tämä kaikki näytettiin 1-kauden lopussa, joten miten 2.-kautta seuraavalla voi olla noin hukassa juoni... Niin, ja Mike on Zachin oikea isä... Complicated, isn' t it?

t: toinen 2.-kautta seuraava

Vierailija

Englannissa oleva, et ole voinut katsoa viime talvena kakkoskautta, koska se on vasta tuotantovaiheessa, kuvattu vasta 9 jaksoa, ja USA:ssakin niistä näytetty vasta 5... Englannissa varmaankin näytetään sarjaa vaan muutaman jakson viiveellä tai jopa samaa tahtia kuin Usassa.

Ja Breen mies Rex kuoli jo ensimmäisen kauden lopussa... Eli saksalainen, mitähän kautta/sarjaa oikein seuraat?

Vierailija

vaan yksi kylän naisista, Marta joku. sen murhasi Jackin isä, mutta murhasta tullaan epäilemään sitä symppistä putkimiestä (mikäsenniminytolikaan), jolla on takanaan hämärä menneisyys.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat