Ja vielä kerran: toppapuku huomenna, vaiko ei?

Vierailija

Ulkona on pirun kylmä. Aivan sairaaaaan kylmä, mutta onko silti hullua laittaa lapselle toppapuku huomenna? Meillä on 1v8kk vanha poika ja hänen päiväkodissaan ulkoillaan aika pitkään aamulla ja iltapäivällä. Tänäänkin oli iltapäivällä 1.5 tuntia ulkona ja oli aika kylmissään, kun hain kotiin.

Mitäs te meinaatte pukea samanikäisille huomenna pääkaupunkiseudulla? Me ollaan täällä meren äärellä, ja tuulikin on aikamoinen. Mietin, että riittäisikö villapuku syystakin ja -housujen alla kuitenkin...Äh, hölmöä pohdintaa.

Kommentit (10)

Vierailija

mä oon kotona lapsen 10kk kanssa ja ulkoilen itse lapsen kanssa ja kyllä jäätyisin jos ei olis päällä jo kevyt toppapukua, allakin on jo pitkät kalsarit!!! ja noin pieni lapsi kun sulla on niin istuu vielä kylmällä maalla!

jos sul on vanhempi toppapuku niin laita se säästä uudempi lumikelille.

Vierailija

Otan tuon 2-osaisen käytettynä saadun puvun näin alkutalveksi käyttöön. Uusi kokopuku sitten paukkupakkasille. Kai se on vain jo uskottava, että talvi tulee...*huoh*

Ap

Vierailija

Ja 2v. meni hoitoon välikausihaalarilla+fleeseasulla. Eilen oli samat varusteet ja sama lämpötila ja lapsi oli ollut lämpöinen aamu-ulkoilun jälkeen ja samoin iltapäivällä kun tultiin kotiin pyörällä (olivat siis jo ulkoilleet tunnin ja pyörämatka päälle). Eli hyvin meillä vielä tarkenee tuolla varustuksella.

Täällä on maa ihan musta, enkä kyllä millään viitsi laittaa uutta toppahaalaria hiekkalaatikkoleikkeihin. Sitä ennen lisätään tarpeen vaatiessa kerroksia välikausihaalarin alle, että lapsella on lämmin. Sitten kun tulee lumi, niin laitetaan toppahaalari.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olin sitten AINOA äiti päiväkodissa jonka lapsella on talvihaalari, sitä päivitteli jopa henkilökunta /0= Oli sitten pakko lisätä että maaliskuussa on usein +5-7 astetta ja samoilla haalareilla ollaan. Nyt on OIKEASTI kylmä, pukusinko lapselleni vähemmän kuin itselleni????

Vierailija

Olin sitten AINOA äiti päiväkodissa jonka lapsella on talvihaalari, sitä päivitteli jopa henkilökunta /0= Oli sitten pakko lisätä että maaliskuussa on usein +5-7 astetta ja samoilla haalareilla ollaan. Nyt on OIKEASTI kylmä, pukusinko lapselleni vähemmän kuin itselleni????

Vierailija

Helpompihan se on pukea, kun ei tarvi kovin montaa vaatekertaa lapselle laittaa. Ja kunnon talvikengät on jo myös, niin ei tarvitse sulloa villasukkia alle ;)

Tänä aamuna oli jo -12 astetta, joten ei taida olla toppapuvulle vaihtoehtoa ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat