Minkä hintaisia Brion nukenvaunut?

Vierailija

Sellaiset kombi tai nova tyyppiset

Kommentit (11)

Vierailija

...elikkäs kyllä ne Brion Nukenvaunut maksaa sen 59euro ainaki Kärkkäisellä ja nuo nuken perusrattaat oli Kempeleessä Pariisin eurolantiassa hintaan 39euroa!

Vierailija

nukenVAUNUISTA se puhui ja 59¿ ja BRIO

Ja vielä sellanen ihminen et sillä ei mee nuo jutut sekasin..Vetäsköhän mua sit höplästä paremmuudentunteentarpeessaan:D

Vierailija

T: äiti jonka lastenvaunut maksoivat 40e, hyvin on kolme lasta niissä kulkenut.. mutta nukella on juuri nuo brion kompi-pompi-super-deluxe-vaunut, onhan se niiin herkkä se meidä nukke

Vierailija

Omalle tyttärelleni olin ostamassa noita Brion Kombi nukenvaunuja viime jouluksi ja halvimmalla ne sai Kärkkäiseltä (Oulusta tai Ylivieskasta) hintaan 59 euroa (vanha kuosi puna-sininen tai v.sin-t.sin). En tiedä oliko Kärkkäisellä myynnissä sitä uusinta kuosia (musta-valkoinen), kun itse nimenomaan halusin ostaa nuo puna-siniset). Appiukko kävi rattaat ostamassa Oulusta.

Pääkaupunkiseudulla, jossa siis asumme, hinnat vaihtelivat uudella kuosilla Jumbon Prisman 79 eurosta Cittarin 109 euroon. Ihan joulun alla huomasin Hesarista, että Stockmannilla oli joku sunnuntai tarjouksessa nuo vanhan kuosin puna-siniset nukenrattaat 59 euroa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat