On ketään muuta, joka juo teetä kahvin sijasta?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

Teetä juon, kun tarjotaan, mutta mieluummin minäkin ottaisin juhlissa yms. jotakin kylmää juomista. Teetä on mukava juoda illalla kotona ihan kaikessa rauhassa.

Vierailija

Aluksi se oli outoa ja kesti aikansa tottua siihen, että teetä juodaan todellakin pitkin päivää ja missä tilanteessa tahansa. Esimerkiksi ruokaa laittaessa, ennen ruokaa! Mutta kun kerran tottui niin nyt ei sitä ilman oikein osaisi ollakaan. Teetä (mieluiten Barry' s tea), maitoa ja makeutusainetta minulle, please :-)

Vierailija

Mä en oo koskaan pitäny kahvista, mutta teetä juon. Ihmiset sitte kuvittelee, että mä joisin teetä niinkuin muut kahvia. EN JUO. Vieraissa juon kun tarjotaan, mutta kotona just vaan iltaisen, varsinkin jos palelen. Ihmiset vaan kuvittelee, että mulle voi ostaa erilaisia teelaatuja lahjaksi. Niinpä mullä on kaappi täynnä avaamattomia teesekoituksia, koska en juo sitä niin paljon, että saisin sen määrän koskaan kulumaan. Usein annankin vahingon kiertää ja laitan jollekkin viemiseksi noita.

Vierailija

Paitsi että en tosiaankaan joisi teetä kahvin tapaan. Vaan ihan toisenlaisissa tilanteissa. Siksi harmittaa kun yleensä vaihtoehtoisesti tarjotaan kahvia tai teetä. Mieluiten joisin niissä tilanteissa jotain virkistävää (mehua, limpsaa tms.). Teetä juon lähinnä iltaisin tai muuten rentoutuakseni, en virkistyäkseni.

Vierailija

En oo koskaan juonut kahvia, ja teetä juon jos vaihtoehdot on kahvi tai tee. Mutta todella harvoin tulee mieleen keittää itselle kotona teetä.

Vierailija

Olen varmaan asunut liian kauan Englannissa, kun joka hemmetin tauolla ja vapaalla hetkella tulee mieleen, etta nyt voitaisiin menna laittamaan cup of tea... Joisin kylla kahviakin, mutta kaikkialla tarjotaan ja on saatavissa (siis kylassa ja tyopaikalla) vain instant-kahvia, eikahan sita nyt hullukaan juo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat