tää mamma leviää vaan...........plääh.

Vierailija

Eikös sen imetuksen pitäny laihduttaa? Ihan niinku olisin muistellu niin joskus kuulleeni. Vai pitäsköhän sitä sit imettää viä naapurin kaksoset ja puoli Länsi-Savoa? Ärsyttäääääääää kun tuntuu et leviän vaan vaikka en niin järjettömän epäterveellisesti syökään. Vai alkaakohan se laihduttava vaikutus sitten vasta kun vauva on vähän isompi? Ketään joka on lihonut imetysaikana? Laihtunut? Ei tässä todellakaan olla mitään mallimittoja hakemassa eikä sellasista kannata kyllä meikäläisen haaveillakaan mut olis jotenkin kiva mahtua vaatteisiinsa.

Kommentit (6)

Vierailija

Pidäpä ruokapäiväkirjaa orjallisesti viikko ja laske suuhun menevät kalorit. Jos ei täsmää, suuntaa lääkäriin. Voi olla vaikka kilpirauhasen vajaatoimintaa...

Vierailija

Ja sit vielä onnistuin lihomaan vuoden ja 4kuukauden imetyksenaikana 15 kiloa.

Joten ole varuillasi kyllä voi lihoa ihan järkyttävän määrän kun imettää.

Älä pihistä kunnon ruuassa.syö kunnon ruokaa,mutta kaikkki herkut pois.Limsat ,karkit ja roskaruoka.Sitten vaan vaunujen kanssa lenkille.

Mä meinaan lopetin kaiken liikkumisen ja söin karkkia ym.paskaa ja tulos on nähtävissä.Mulla on myös lievää kilpirauhasen vajaa toimintaa.Jäi raskuden jälkeen ilmeisesti pysyvästi tuo vajaatoiminta päälle.nyt en meinaa saada kiloja millään pois ja olen kuin kuollut ...niiin väsynyt.Kannattaa siis huolehtia tosi hyvin oamsta terveydestään imetyksen jaraskauden aikana.

Vierailija

söin terveellisesti ja liikuin joka päivä... imetys loppui, kun lapsi oli 7kk:tta ja sen jälkeen kilot alkoi kadota! Nyt lapsi on 11kk:tta ja minä painan 3kg vähemmän kuin raskauden alkaessa ;))

Vierailija

ja toiveajattelua. Mäkin laihduin vasta entisiin mittoihini, kun lopetin imetyksen. Lapsi oli silloin 8kk. Eli mulla ainakin jumitti aineenvaihdunnan - kiinnitin kumminkin huomiota ruokavalioon enkä herkutellut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat