Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen raskaana olevien " hömpötykset" naurattivat...

Vierailija

...Ei naurata enää. Vähän aiheutti hymynkareita suupielissä lukea palstoilta oikeaoppisista ruokavalioista, kiellettyjen aineiden listoista, nukkuma-asennoista, ym.

Nyt rv:lla 21 huomaan itsekin pelkääväni lähes hysteerikkönä kaikkea mitä ei voi edes moni ymmärtää. Pelkään mm. että masuasukki nyrjäyttää nilkkansa potkiessaan tai että hän ottaa kiinni napanuorasta ja vähintään pyörtyy kun ei veri kierrä.

Yrittäkää nyt sitten selittää järkevästi, että näin ei käy...

;-/

Kommentit (2)

Vierailija

Tiedän, turha sanoa :) Mä pelkäsin aina että vauvan jalka murtuu tai ainakin vääntyy, kun potki mua tonne ylös kylkiluihin ja mä välillä yöllä nukuin kippurassa niin että heräsin ikävään pistoon kyljessä. Samoin pelkäsin kuollakseni, kun olin kerran syönyt keittämätöntä herne-maissi-paprikaa salaatissa. Ja silloinkin pelkäsin kun yleensä koko ajan vilkas vauva olikin muutaman tunnin potkimatta... Niitä riittää:)

Huolehtiminen taitaa vaan kuulua raskauteen, vaikka ne huolen aiheet ovatkin usein aika turhia. Kun vauva syntyy, alkaa sitten uudet huolenaiheet: Hengittääkö se koko ajan nukkuessa? Ei kai se voi tukehtua peittoon? jne...

Onnellista odotusta sulle!!:)

Vierailija

vaikka kaksi lasta olen jo synnyttänytkin.

Usko pois, ei sen nilkka voi nyrjähtää, eikä sormissa riitä puristusvoimaa niin että saisi napanuoran lyttyyn!

Uusimmat

Suosituimmat