Itsellisen naisen hedelmöityshoidot

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muita yksineläviä n. 40-vuotiaita naisia liikkeellä, jotka ovat päätyneet/päätymässä hedelmöityshoitojen kautta raskauteen? Millaisia kokemuksia teillä on yksityisistä klinikoista (Väestöliitto, AVA)? Itse olen vasta " matkalla" äitiyteen, josta ei vielä tiedä toteutuuko se. Hoitoja ei ole vielä tehty, mutta marraskuussa olisi ensimmäinen inseminaatio.

Kaipaisin keskusteluverkostoa jo synnyttäneiden, vauvaa odottavien sekä raskautta suunnittelevien kesken. Olisi ihana jakaa kokemuksia teidän kanssa. Kuinka teillä jo synnyttäneillä on sujunut muksun kanssa kaksistaan? Kertokaa ihan mistä vaan aihepiiriin liittyvästä.

Olisi hyvä idea avata uusi keskustelulinkki pelkästään itsellisille naisille?

Kommentit (8)

Vierailija

Moips!

En tiedä mitä olen koneellani sotkenut mutten ole pääsyt enää kirjautumaan yhteisöön sisään, viestit tulevat kyllä sähköpostiini ja olen niitä lueskellut.

Mutta mielestäni oma keskustelupiiri meille, jotka saaneet/aikovat saada lapsen hoidoilla ja " yksin" , olisi hieno asia. Onhan tässä eriasioita, joskin myös samoja, jota tulee pohdituksi, kuin naispareilla tai naisilla joilla mies on jossain vaiheessa ollut kuvioissa.

Voit kirjoitella myös suoraan sähköpostiini

pepsis@luukku.com

Vierailija

Juuri eilen mietin ihan samaa, että täällä saisi olla sellainenkin palsta. Sateenkaari on kai lähinnä lesboille ja homoille.

Mä olen 40+ ja pitkien hoitojen (ensin luomuyritystä miesystävän kanssa) jälkeen sain luovutussoluhoidolla ihanan pojan.

VL:stä kokemusta yhdeltä käynniltä, olivat asiallisia mutta jotenkin nyrpeitä, ei innostanut jatkamaan siellä. AVA ja Fertinova kivoja paikkoja, monta hienoa lääkäriä niissä.

Voin kertoa lisää sähköpostilla jos haluat!

Onnea ja menestystä hoitoihin!

Murppe

Vierailija

msn.fi:ssä (vai com?) nimeltä ainayksinyh:t:) Se on juuri nimensä mukaan naisille jotka ovat alusta asti olleet yksin lapsen kanssa, halustaan tai tahtomattaan.

Vierailija

Kommenttina että nainen haluaa vain lapsen, ei miestä: tuntemillani syynä se, että ei miehiä ole kiinnostanut lapsen teko saatikka vakiintuminen. Kun useampia tällaisia kohtaa, ja ikää jo yli kolmenkympin, ei voi vain odotella...Joku muu ehkä jättäisi ehkäisyn salaa pois.

Vierailija

Hyvä idea tuo oma keskustelulinkki! Itsekkin hieman miettinyt mihin sitä oikein kirjoittaisi, ja tuolla sateenkaariperheiden puolella on enemmänkin naispareja, ainakin mitä itse olen seurannut. Ja myös tuo itsellinen nainen sanontana. Sinkku en tunne olevani ja yksinäinen vielä vähemmän.

Mutta siis, itselläni on nyt vuoden vanha poika ja 17.10 oli eka inssi josko saataisiin kolmaskin jäsen meidän perheeseen.

Olen 36 ja mieheni ei halunnut lasta joten erosimme ja tein lapsen yksin, ja nyt siis olisi haaveissa toinen.

Ja kuten arvata saattaa meillä on sujunut oikein hyvin, tosin meillä on suuri tukiverkosto sukulaisia ja ystäviä joista on ollut korvaamaton apu. En väitä, ettäkö kaikki olisi kokoajan ollut ruusun punaista elämää, mutten usko että kovin paljoa rankempaa kuin parisuhteessa elävilläkään.

Niin ja mulle hoidot on tehty Helsingissä Fertinovassa. Erittäin ystävällistä palvelua olen saanut. Viime kerralla tärppäsi ekalla yrittämällä ja nyt siis piinailen ensi maanantaihin, jolloin olisi tarkoitus tehdä testi. Jotenkin on tunne ettei nyt tärpännyt, mutta johan se olisi liian hyvää tuuria, ensi kuussa sitten uudelleen jos ei tulosta syntynyt.

Vaihdellaan kuulumisia, ja onnea yritykselle.

Pepsis kp24pp10

Vierailija

Hei

olen hankkinut vauvani ns itsellisenä naisena. Ja olisin kiinnostunut ainoastaan vastaavassa tilanteessa oleville omasta keskustelupiiristä. Siis asiaa aikoville/jo lapsensa saaneille.

Pepsis, olit tuttu suljetusta yhteisöstä. Kirjoittelin sinnekin tänään vastaavasta asiasta, koska meidän lisäksi ainakin yksi muu. Jos olet kiinnostunut, vastaisitko sitä kautta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat