Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan loppu...

Vierailija

olen ilmiriidoissa vanhempieni kanssa (ja kohta myös veljeni kun lukee kirjeeni :( tänään), väsynyt huonosti nukuttujen öiden takia kun esikoinen valvottaa öisin ja/tai liikaa ajatuksia päässä ja kaiken huipuksi viimeisillään raskaana. Mä en jaksa enää! Perhe painostaa että mun on PAKKO sopia heidän kanssa riita mutta hyvä kun jaksan pitää itseni kasassa. :( Ei minulla ole voimia! Tottakai haluan sopia mutta ei mene jakeluun että mä en jaksa. Mä en enää tiedä mitä heille sanoisin kun he eivät tajua tilanteen vakavuutta! Sain jo lääkäriltäkin masennusdiagnoosi, pitääkö mun näyttää heille lääkärintodistus vai mitä pitää tehdä.?!?!?!

Kommentit (2)

Vierailija

mutta juuri tällä hetkellä EN JAKSA! Olen yrittänyt sanoa heille vaikka millä tavalla että ANTAKAA MULLE HETKI AIKAA RAUHOTTUA ja kerätä voimia. Mun elämässä on tällä hetkellä aivan liikaa taakkaa, siis em. ongelmien lisäksi myös töissä. Ei mulla todellakan ole voimia kuin hoitaa itseni ensin sellaiseen kuntoon että PYSTYN keskustelemaan asiallisesti vanhempien kanssa. Tämä menee vain pahempaan kun tulee painostusta=syyllistämistä että koitahan nyt sopia asiasi...

Uusimmat

Suosituimmat