Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

******ENSIKOIDEN ILOINEN tiistai******

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kirjotin jo tovin matkaa ja sit se vaan katosi... Piti käydä tarkistaa, että lähetinkö sen vahingossa, mutta eipä näkyny.

No lyhyesti uudelleen.. Kp33/28-30, mahaa nippailee paljon, varsinkin iltaisin. Ensin oli tätimäinen vihlonta, nyt muuttunu erituntoseksi. Nippailuja en usko kuvittelevani, sen verran ärhäköitä ovat, eri asia sit mistä johtuu.. Tekis mieli hakea testi ja testailla uudelleen, siitä ekasta negastahan on " jo" kohta kolme päivää..

Onko moolilla mitään tuntemuksia? Mites muut piinailijat?

Ja tervetuloa Ull-Maij!

Vierailija

QueenBzZ ja Marinda, jompi kumpi teistä tai kenties molemmat sen alottaa, eiks?? :-D

Ja tervetuloa Ull-Maij, ei varmaan pistetä pahaks vaikka uusin tulokaski veis meidät plussa-aaltoon! Ite oon kans uus täällä mut en taida aaltoa alottaa, tuli nimittäin täti tänään kylään :-( No enhän mä ensin uskonu muutenkaa et ekasta luomukierrosta ees jäisin raskaaks mut rupesin sit kuitenki salaa haaveilemaan ku oli muka jotain oireitaki.... Mutta täti tuli samaan tahtiin ku pillereiden kera eli kierto 28 päivää. Vaik en tiiä lasketaako tätä ekan illan tuhrua viel... kivut on kyllä kovemmat ku pillereitä syödessä, auts :-S Mutta jatketaan harjoittelua :-)

Oikein mukavat illat kaikille, mä lähen lievittämään oloani sählyn pariin!

Ihania uutisia teiltä odotellessa

J

Vierailija

Luen kyllä kuulumisianne, mutta valitettavasti en kaikille ehdi kommentoida!

Q:lle kuitenkin: kyselit siitä inssistä. Tärppäsi tokalla inssillä. Jos en väärin muista, niin ekassa oli vähän ajoitusongelmaa eli sitä ei tehty ovispäivänä, koska siinä oli jotain pyhiä sotkemassa. Ne kuitenkin halusi yrittää silloin. Tokalla kerralla ajoitus osui nappiin ja tulosta saadaan ihastella ensi vuoden alkupuolella! Heillä ei vikaa löytynyt kummastakaan, ja inssit oli eka hoito mitä edes kokeiltiin. Olivat yrittäneet luomuna melkein 3 vuotta. Muistelen, että ekasta yhteydenotosta ei mennyt kun muutama kk kun jo tuli raskaaksi, kun just päivät menivät sopivasti kierron kartoituksen ym takia.

Vitsit kun tää on kiireistä menoa nyt, joten ei auta kun toivottaa pahoittelut tädin kiusaamille ja plussaonnea piinailijoille!

Vierailija

vai ei se meidän plussa-aalto ole vielä alkanut! Mutta ihan varmasti se on just kohta tulossa, eikö niin?

Quierolle tsemppiä graduun! Itselläni on vielä hyvässä muistissa sen tekeminen, ja niinhän minäkin sitä tein netissä samalla roikkuen. Tosin vauvapalstat ei vielä silloin kiinnostaneet! Mä olen vähän myöhään herännyt näissä vauva-asioissa, melkein 3-kymppiseksi asti olin aika varma etten ikinä haluaisi lapsia. Ja vastahan tuo sopiva isäehdokaskin löytyi muutama vuosi sitten.

Mulle ei vieläkään kuulu mitään jännää, kp 17 menossa. Tällä viikolla alan tikutella ovista ensimmäistä kertaa, katsotaan löytyykö sieltä mitään! Tilasin niitä tikkuja jo lisääkin, sillä voi mennä pitkäksikin se homma kun kierrot on ihan mitä sattuu! Mutta luultavimmin ovis (jos sellaista yleensä on) olisi jossain kp 25 paikkeilla.

Vierailija

Aurinko paistaa ja maanantaista on taas selvitty kunnialla. =)

Viikon tylsin päivä.

Piti tänään soitella sinne labraan, Hesan keskustaan, että veisin miehen näytteen torstaina, mutta voihan kökön kökkö kun siellä on jo silloin täyttä. =(

Meneekin sitten reilun kolmen viikon päähän seuraava yritys.

En viiti pistää miestä touhuumaan aamulla neljältä tyyliin, niin eiköhän me jakseta siihen asti oottaa, kun on muutenkin jo näin kauan ootettu.

Onneks on mahdollisuus sumplia tuota noitten työaikojen kanssa.

..taidan olla vähän laiskanpuoleinen tän asian kanssa..

Voi hiisi vieköön sen negan kanssa mooli! =(

..mutta pieni toivon kipinä varmasti vielä on kun ei menkatkaan ole alkaneet..

Nyt tarttee lähteä hommiin, joten nähdään taas.

+++plussatuulia kaikille enskoille+++

Vierailija

Millaisia oireita ja kuinka pian hedelmöittymisen jälkeen on havaittavissa? tässä olis nyt kp19/28 menossa ja masu hassun tuntoinen...

Töissä ollaan ja kovin väsyttää.

Niin ja hei kaikille, kun uusi täällä olen :)

Vierailija

vielä olis Ennustaja-Ellillä mahdollisuudet näyttää kyntensä ennustajana, nimittäin Tekayn kiekon mukaan mun la olis 18.7. jos nyt tulisinkin yllättäen raskaaksi. Siitä jos vauva syntyis 6 päivää etuajassa niin 12.7. olis juuri Ellin ennustama päivä. Ja poikahan sieltä tietysti tulis, kun Elli niin sanoo :D

Vierailija

Nyt äkkiä testaamaan!!!! Annahan meille aihetta intoiluun!!! Ootpas sä kärsivällinen jos oot pystyny noiden oireiden kans oottaan kolme päivää! Ite oisin varmasti jo testannu uusiks... Nyt kauppaan ja sitte kertomaan meille tulokset! =) (Anteeks ahdistelu, tää vaan innostui hirmusti luettuaan sun oireista!)

Vierailija

enskiksi pahoittelut Moolille negasta :/. Pidetään kuitenkin vielä peukkuja kovasti, täti hus hus!!!

Viikonloppu meni vauhdilla, vaihteeksi rentoilun merkeissä. Oltiin kavereilla yötä kun saatiin lapsenvahti kotiin. Oikein yhden sidukan ja lasin punkkua sain alas ;). Sitten käytiin vielä ravintelissa syömässä. Nukkuakkin sai tosi pitkään =D. Teki hyvää!!!

Kp 20 ja oireita ei mitään tavallista poikkeavaa siis ;). Joten tuskin tässä mitään tälläkään kertaa on... :/ *huokaus*

Pakkasta oli aamulla 8 astetta ja nyt paistaa ihanasti aurinko :))

Eilen oli aikasta kova säikähdyksen paikka kun tuo nuorimmainen koira juoksi piikkilankaa päin ja ulahti kovaa. Olin ihan varma, että nyt tuli joku kamala palkeenkieli jonnekkin, huh onneksi selvittiin säikähdyksella. En löytänyt mitään jälkiä koirasta. karvoja oli vaan nippu piikkilangassa kiinni!!!

Nyt se kieriskelee tyytyväisenä takan lähellä sängyssä ja nautiskelee olostaan :d. Lämmintä ja pehmeää. hih

Onkos täällä piinaajia?? En oo lukenut teitin viikonlopun tuotoksia olleskaan vielä. Plussa säteitä piinaajille ja onnea ovisbongareille :))

Vierailija

ja tervetuloa Ensikoiden iloiseen joukkoon!

Niin kuin nimestä jo ehkä kuulee, olemme ensimmäisestä vauvelista haaveilevia, joten voisin kuvitella ettei meidän porukassa ole montaa jotka näistä oireista voivat ihan varmasti tietää... Itsekin aika monta kiertoa jo kuvitellut että nyt on tärppi käynyt, mutta huihai, tässä odotellaan taas vaan tätiä kylään ; D

Tsemppiä tietty kuitenkin, ei koskaan voi tietää milloin plussa paukahtaa tikkuun!

T. Jessica

Vierailija

Entäs jos sulla ei raskaus oliskaan vielä niin pitkällä kuin luulet? Että siis jos ovis onkin ollut myöhemmin, vai testasitko sen jotenkin?

Toivon niiiiiiiiiiin kovasti sulle sitä pikkuista, että minä ainakaan en suostu vielä luovuttamaan vaan pidään toivonkipinää yllä! ++++++++++++sädetystä moolille ja kaikille muillekin piinailijoille!

-Q-

Vierailija

Kiitokset lämpimästä vastaanotostanne.

Ekaa tosiaan tässä vaivihkaa yritetään, ei niin " tosissaan" , mutta + olisi iloinen yllätys. En kuitenkaan ole ilmeisen herkkä tulemaan raskaaksi, kun ehkäisy on toiminut lähinnä näillä " varmoillapäivillä" :)

Alavatsa tosiaan ollut kipeä ja tisut, vaikka yleensä ovat paria päivää ennen tätiä. Se kipu mahassa on lähinnä nipistelyä.

..auts, ja nyt muuten vihlaisi alaselkää. Olen ilmeisesti kuvittelun mestari!

Vierailija

Eikö mooli ees hailakan hailakkaa haamua näkyny?Onpas tyhmää kun antaa oottaa itteesä jos et sit sattuski olemaan raskaana.

Mites muut?Millon testailette?

Quierolle iso hali täältä!!!Tsemppiä teille!!

Ei oo viel kunnon ovislimat alkanu.Meniköhän mulla sittenkin kroppa sekasii siit sairastamisesta.....nyt siis kp10/25,elikkäs se saattas huomenna olla munaskuukkelin irtoamisen aika :)Tänään on pakko houkutella mies touhuihin ja mielellään myös huomenna ja ylihuomenna :)

Hyvää päivänalkua kaikille!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat