Jumbon laajennus&viihdekeskus: Pakkalan asuntojen arvo nousee yhdessä hetkessä tuhansilla ja tuhansilla euroilla

Vierailija

Kaukaa viisaat vantaalaiset ovat asettuneet Aviapolikseen.

Rahoille tulee todellakin vastinetta. Ainakin yksityissektorin satsauksina.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Pakkalassa on enemmän perheasuntoja kuin Helsingissä. Ja hinnat ovat olleet varsin kohtuulliset tähän saakka.

Maisemista (tai puuttesta) näin Vantaankosken ja luonnon lähellä voidaan myös esittää eriäviä mielipiteitä.

Kyllä itse ainakin katsoisin, että pitkällä tähtäimellä hintojen kehitys on nousussa, saattaa aiheuttaa hintojen laskua sitten muilla, enemmän lähiömäisillä alueilla.

Vierailija

ei kiitos tuollaiselle alueelle. Tosin jotkut voi tykätä sirkusmeiningistä, mutta ei se asuntojen hintoja mihinkään tule nostamaan.

Vierailija

Nyt ei kiinnosta mennä enää Jumboon päinkään kun on se uusi laajennus avattu. Riittää mainiosti nuo pienemmät ostarit. Ja asun varsin lähellä. Harkitsen kyllä muuttoa mutta mahdollisimman kauaksi.

Vierailija

Tulevina vuosina lähtee varakasta porukkaa eläkkeelle, ne saattaa olla kiinnostuneita pistämään omakotitalon myynnistä lähteneet rahat vaikka Jumbon seutuun, siitä on helppo kynkätä palveluiden pariin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kyllä se vain niin on, että ei siellä ostarilla kukaan asu.

Mua ainakin innostaa lähelle tuleva kylpylä, leffateatteri ja kuntosali. Shoppailumahdollisuuksista puhumattakaan.

Mun ei ainakaan tartte kateellisena kirjoittaa. En ole erityisemmin ko. palveluista kiinnostunut, asun maaseudun rauhassa 20 km. päässä ko. keskuksesta, joten silti pääsen sinne halutessani vaikka joka päivä.

Mutta asua Jumbon lähistöllä, ei kiinnosta. Eikä sillä kyllä asuntojen hintoja vedätetä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat