Vaihtaisitko ekonomin johonkin remonttireiskaan, kuten ystäväni tyttöystävä teki.

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Nykyinen mies on paljon fiksumpi, osaa ottaa toiset huomioon, seuraa maailmaa laajemmin (eksällä suppeat kiinnostuksen kohteet) ja rakastaa matkustaa kuten minäkin. Ja on ahkera kotona ja työssään...

t: akateeminen nainen

Vierailija

mutta monesti kyllä toivon, että olisi remonttireiska. Olen meinaan minä meidän perheessä se, joka joutuu käyttämään poraa ja sahaa. Mies vain loukkaa itsensä. ;)

Vierailija

ja menin naimisiin sen opiskelijan kanssa. ei hän toki enää ole opiskelija, vaan työtön :)

eksällä menee kuuleman mukaan hyvin, on laajentanut firmaa, tekee töitä tunnetuille asiakkaille, reissaa japanissa saakka työn puolesta ja ilmeisesti rypee rahassa.

ei kaduta pätkän vertaa, enkä ole hetkeäkään kaivannut entistä elämää.

Vierailija

Pienimunaisen ekonomin (jolla taipumusta varmasti myöskin pettämiseen) duunariin, jolla iso muna ja luotettava luonne ; ). Duunarin kanssa avioiduin ja hankin lapset, enkä todellakaan kadu päätöstä! Päinvastoin en voisi olla onnellisempi.

Rahallisestikin, kun ottaa huomioon sen, että kädentaitoja (monia duunari-ammatteja siis) aina tarvitaan, kun taas esimerkiksi ylikoulutetuista filosofeista on ylitarjontaa - lisäksi käytännön osaaminen ontuu yleensä pahasti.

Hyvä siis näin : ).

Vierailija

Olen vaihtanut. Entisen Porchen sijasta ajelen vanhalla Toyotalla ja olen hiton onnellinen. Onneen ei tarvita rahaa vaan aitoa rakkautta. Eikä tarvitse kuunnella enää toisen narsistista itsekehua ja komentelua.

Vierailija

" korkeasti koulutetun" mieheni " ihan tavalliseen sähköasentajaan" ja en todellakaan ole katunut.

Ja kuten 17 sanoi, niin ei tuo koulutus aina kerro sitä mitä henkilö ansaitsee. Tämä minun nykyinen sähköasentaja ansaitsee huomattavasti enemmän kuin exäni. Kävi siis tuuri, sain paremman miehen ja enemmän rahaa ; )

Vierailija

Tuo aloituksesi otsikko on kyllä sairas -tai kuvaa sun sairasta tapaa ajatella ja luokitella ihmisiä.

Se remppareiska voi olla PALJON parempi ihminen, mies, kumppani, isä, rakastaja, työmies ja kaikkeamuuta kuin tuo ilmeisesti ihannoimasi korkeasti koulutettu henkilö.

Itselläni on koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä oleva mies, mutta mitä sitten? En minä häntä hänen työnsä tai tulojensa tai asemansa vuoksi valinnut. Valitsin hänet, koska halusin hänet, koko paketin. Ja jos pakettiin olisi kuulunut työtön tai joku remppareiska, niin tervetuloa.

Toivottavasti sinulla ap on jokin dippainssi tai ekonomin rotjake kainaloa tarjoamassa. Ettet nyt vallan onnettomaksi jää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat