Apua! Sormukset kateissa...!

Vierailija

En löydä kihla- ja vihkisormustani mistään!!! Alkaa hiipiä paniikki... Muutama päivä sitten lapsi heitteli meikkejäni vessanpönttöön, olisiko siinä samassa heittänyt sormuksetkin sinne??? Jos näin on, onko mitään mahdollisuutta saada niitä mistään vai mihin ne veden mukana menevät??? Apua - hirveä olo! Enkä miehelle uskalla puhua vielä mitään:-(

Kommentit (10)

Vierailija

Ne LÖYTYI!!! Olin pistänyt ne tavallista korkeammalle, vessan kaapin päälle enkä hyllylle. Ja vaikka olin sieltä katsonutkin, en nähnyt ennen kuin nousin pytyn päälle katsomaan. Huh, mikä helpotus. Eilinen teatteri-iltakin meni vähän pilalle, kun murehdin sormusten katoamista... Mutta pääasia, että ovat nyt sormessa, enkä taida tosiaan ihan heti pois ottaa:-)

Kiitos tuesta! Heti auttoi, niin kuin huomaatte:-)

Vierailija

Mietin, että olen ehkä illalla ennen käsvivoiteen laittoa laittanut ne unenpöpperössä meikkipussiin, vaikka yleensä laitan ne korkealle hyllyyn. Nyt jos sormukset jostain löytyy, en ikinä ota niitä pois!!!

Vierailija

Eli mies oli työnsä puolestä nähnyt kaikenlaista - ajattelin, jos kuitenkin olisi pieni mahdollisuus...

Mutta huuhtoutuuko ne noin vain? Muistan, että meillä on mennyt pieni kivi joskus pönttöön eikä ole lähtenyt sieltä mihinkään, vaikka on yritetty vetää. Miten sormus käyttyäytyisi.

Eikö kenellekään ole tapahtunut mitään tällaista?

Epätoivoinen ap

Vierailija

Saattaa kuitenkin olla, että on jäänyt jonnekin välille putkistoiden mutkiin. Luulisi kyllä, että sormus on sen verran painava, että jäisi sinne pöntön pohjalle..? Tiedä sitten, en ole kokeillut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat