Onko sulle tapahtunut jotain, mikä saa vieläkin häpeän punan kasvoillesi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

luulin olevani yksin ja rupesin oikein kynsillä kynsimään lattialta jotain purkkaa tms. ja yhtäkkiä joku rykäsee ovelta: komea mies ja minä siinä lattialla polvillaan, kynsimässä... hävetti.

Vierailija

Kerran kirjoitin tekstiviestiin kunnon haukut eräästä ystävästä (ei ollut tarkoitus lähettää kenellekään, vaan itsekseni tuntojani purin), hirvittävää haukkumista, ja sitten ajatusvirheen vuoksi lähetin sen tälle haukkumalleni tyypille. Kyllä hävetti! Olen nimittäin tosi kiltti tyyppi..

Vierailija

Olin 14-vuotias ja kuolettavan rakastunut yhteen lukiolaispoikaan. Eräänä päivänä päätin tunnustaa hänelle rakkauteni: soittaa hänelle ja pyytää lopuksi ulos. Kirjoitin valmiiksi vuorosanani (tai no, yksinpuhelu se kyllä oli) kahdelle A4:lle ja kädet täristen valitsin numeron. HÄN vastasi, ja ääni väristen aloin vuodattaa tekstiäni. Puhuin varmaan 10 minuuttia yhtä soittoa, ja lopuksi esitin kysymyksen treffeistä. Toisessa päässä oli hetken hiljaista, sitten tuli pidätetyn naurun tukahduttama vastaus: " Ootapa niin mä pyydän mun broidin puhelimeen."

Olin jutellut suuren rakkauteni pikkuveljelle, joka oli rinnakkaisluokallani... Koulun käynti oli tämän jälkeen jonkun aikaa suurta tuskaa.

Kännykkäaika on siitä ihanaa, että jokaisella on yleensä henk.koht. numeronsa toisin kuin silloin :)

Vierailija

Nuorempana puhuin puhelimessa kaupungilla kaverilleni 2 pojasta. Noh, jossain vaiheessa huomasin että nämä tyypit, keistä puhuin, olivat koko ajan seisseet vieressäni ja kuulleet KAIKEN. Hävettää tuo edelleen.

Vierailija

oltiin musiikkiluokan kuoron kanssa esiintymässä ja meillä oli valkoiset esiintymispuvut. Yhdellä luokkakaverillani alkoi siinä sitten menkat ja persuspuoli oli ihan veressä. Tämä on sellainen juttu, jonka hän saattaa muistaa vieläkin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

sammuin teininä kotibileissä ja pissasin housuun...varmaan sanomattakin selvää että sen jälkeen en ole itseäni tolkuttomaan humalaan saattanut...

ja perkele kun nolottaa ja ottaa sydämestä vieläkin...

Vierailija

Taju oli pois sen verran kauan, että ehtivät soittaa abulanssi... Siinä kaupungin" kerma" katseli kun minä makasin jonon vieressä, hätäiset ystävättäret ympärilläni ja TIETENKIN suoleni toiminta oli pettänyt. Argh

Vierailija

Kävi aamupaskalla silloisen hoitoni luona. Pönttö meni tukkoon ja vesi nousi jopa suihkukaivosta. Sellainen paskainen liejuvesi. Sitten lavuaarikin oli tukossa. Poika oli jo lähtenyt kouluun, joten onneksi olin yksin.

Sitten mun piti alkaa siivoamaan sitä saatanan haisevaa kylppäriä. Ei ollut mitään sankoja, joilla olisin saanut sitä vettä vietyä keittiöön, missä lähin toimiva lavuaari. Otin sen jätkän kattilan ja roudasin hikisen tunnin sitä kuravettä keittiöön.

Sitten kävin soittamassa isännöitsijälle, joka sanoi, että alakerrasta on jo soitettu, että vesi tulee läpi.

Mä olin niin raivona.

Sen kattilalla tehtiin varmaan makoisat paskakeitot sen jälkeen. Eikä siitä suhteestakaan jäänyt kuin paskan maku.

Vierailija

ja yks kaveri oli kuvannu sen videokamerakännykällään... Oltiin tän mun seksisuhteen kans lyöty kännipäitees vetoa niiden noin 5 muun asiakkaan (=ystävien) kans siitä et onko pokkaa tehdä se... Ja mä kun oon kännis niin pokkaahan on vaikka muille jakaa... Selvinpäin kyllä nolotti... Ja nolottaa...

Vierailija

kerran sitte oltiin tän poikaystävän kotona, hän asui sillon vanhempiensa luona, ja harrastettiin TODELLA äänekästä seksiä... ei tullut siinä hurmiossa mieleen, että seinät ovat TODELLA ohuet ja poikaystävän äiti on viereisessä huoneessa.... kyllä hävettää vieläkin!!!

Vierailija

sammuin teininä kotibileissä ja pissasin housuun...varmaan sanomattakin selvää että sen jälkeen en ole itseäni tolkuttomaan humalaan saattanut...

ja perkele kun nolottaa ja ottaa sydämestä vieläkin...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat