HEINÄSIRKAT! Hyvää tiistaihuomenta :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kerrankin ehdin aloittaa päivän pinon (ellei joku muu ole kjuuri samaan aikaan asialla :))

Mahtaako tänään taas löytyä lisää plussanneita? Vielä kerran paljon onnea teille kaikille!!

Itsellä menossa vasta kp 12/28(?). Herätessä tuntui maha vähän oudolta... Ovis? Kuluispa nyt pari viikkoa nopeasti...

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Heti alkuun pahoittelut Gialle. Itsellä menossa nyt kp 26/28-32 ja edelleen koko ajan tunne, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä... Ja siitä huolimatta tänään jo melkein ostin testin... Se oli mulla jo kädessä, mutta laitoin kuin laitoinkin takaisin hyllyyn... Onneksi en ostanut, koska oon kanssa sitä tyyppiä, että mulla ei testit kovin kauaa tuolla kaapissa lepää. No nyt ei auta muu kuin kiltisti odotella loppuviikkoa ja mitä se tullessaan tuo.........??

Vierailija

Nyt tuli sitten aivan selkeät menkkaoireet.. *erkele.. Alaselkä jomotus viime kuussakin paljasti että kohta vuoto alkaa.. Samoin kuin tämä olo, ihan kuin olisi ulkona kovassa pakkasessa kuumeisena..

Noh, sitten ei auta kuin nostaa taas häntä pystyyn, ei se elokuun vauveli sen hassumpi ole kuin heinäkuun :D Olisi vain ollut aika ihana hääpäivä lahja,olisi nimittäin ollut laskettu aika melkein sama kuin hääpäivä.. :)

Vierailija

olen pahoillani gia että täti tuli..

jenni tosi paljon plussa onnea...laitan peukut pystyyn et olis plussa.

itsellä ei ole edes testejä onneksi kotona niin ei tule turhaa testailtua..

kp on nyt 26/26-28 ja jännitys nousee

uusi oire on pieni etova olo ja nännipihan pienoinen tummuminen...

nyt vaan toivon et täti pysyis pois ja 8kk piina olis pois...

plussailu onnea kaikille ja noidutaan tätit pois....

Vierailija

Tsemppihali!se on aina yhtä inhottavaa joka kerta kun täti tulee, vaik oliskin melkein varma ettei edes ole raskaana,puhumattakaan siitä kun luulee olevansa raskaana. Ei auta kun suunnata katse eteenpäin ja yrittää uudestaan..

Ronyn: kyselit vielä eilen illalla vihlaisuista niin mulla on ollu tässä kierrossa kaks kertaa sellanen vihlaisu.Vissiin kp19 ja 20.Mut ei nyt niin paha kun kuvailit, mut vähän ilkeeltä tuntu. En tiiä mitä se oli,mulla se tuntu oikeestaan kait vaan emättimessä eikä niinkään mahassa..ainakaan mitään kiinnittymisvuotoa ei ole ollut, joten en usko että se siihen liittyy(paitsi että voihan hedelmöittynyt munasolu kai kiinnittyä ilman vuotoakin?!)

Mulla ei oo enää liiemmin mitään oireita.Ainoo on, että rinnat näyttää tosi oudoilta,nännin ympärillä näppylät senkun lisääntyy. Jos en oo raskaana eikä ne lähde pois niin pitää vissiin käydä lääkäriltä kysymässä että onko normaalia.

No, pitääpä tästä alkaa tekemään hommia. Hyvät päivänjatkot kaikille!

Vierailija

Tulin lukemaan kuulumisia.. onnittelut Plussanneille ja iso voima hali joinka piina on päättynyt ei toivottavalla tavalla.

Itsellä kp 29/30, ja olo on turhautunut ja hyvin EI PLUSSAMAINEN. Ei mitään oireita ja eikä oikein toivon ajatukstakaan tärpistä tässä kierrossa.

Oliko muita samoissa päivissä menijöitä..

Vierailija

Kysymys:

Kellään tullu ikinä kierron aikana emättimeen vihlaisu kipuja? sellaisia että saa aivan kippuraan mennä kun sattuu niin hirveesti, sekä mahaan että emättimeen sattuu..

ihmettelen vaan kun ekaa kertaa tuli sellaisia tässä...ja meinas kyllä järki mennä, onneks kestivät vaan sekuntteja

Vierailija

Jennille peukut pystyssä! =)

Mä sit testasin eilen taas, ja se oli NEGA. tietty. Kp20/34 täälläpäin, mut kun niitä normaaleja menkkoja ei tullut niin varmistelin vielä. Nyt on tuntunut alaselkä vähän kipeeltä ja sormet turpos ihan hirveesti viime yönä... Tietty syön suolaa enemmän kun tarpeeks yleensäkin, ettei olis mikään ihme jos vähän turvottais sekin, muttei oo ollut lähiaikoina tollasta turvotusta muuten.. On tää jännää kun toivoo olevansa raskaana, ja kaikista mahakivuista on sit niin onnellinen :))) Ja viimeisen viikon aikana on ollut jotain tuntemuksia mahassa vasemmallakin puolella, aina ennen on särkenyt ainoostaan oikeelta... Enpä tiedä mistä johtunut.

Niin joo, ja muuten anoppi sanoi eilen että oli nähnyt unta että olin raskaana! Ja oli kuulemma anoppi sitten ostellut vauvanvaatteita oikein urakalla... Hassua vaan, kun hän ei tiedä että me yritetään vauvaa. Olisko joku enne? =)

Vierailija

Kiitos kun jaksatte luoda uskoa :) Jälleen yks pettymys takana. En ois uskonut että tämä ottaa näin kovasti mielen päälle. Aivan uskomaton masis heti aamusta. Henkisesti aika rankkaa. Ja kun itse kärsii niin sit kärsii koko lähiympäristö. Ei kiva. Joka kerta sitä vaan on niin hyvä uskonen että menkkaoireetkin muuttuvat raskausoireiksi..ja melkein vielä sittenkin ku ensimmäiset pisarat on tullu esiin niin uskoo että ei tämä vielä ole sitä miltä näyttää..raskaus on edellen mahdollinen.

Ärsyttää ku lähipiiri sikiää ja kyselee että jokos te / miksette te.. NO MIKSIHÄN??? Kaverit sanoo että kyllä se sit ens kerralla onnistuu.. vähänkö lämmittää joku ens kerta ku tahtois NYT!! Ja mitä jos ei onnistukkaan..

Sori mie ruikutan..mut pahaa mieltä on purettava jonnekkin.. olkaa te sijaiskärsijöitä.. Ainakin te ymmärrätte miten pahalta jostain voi tuntua.

Gia

Vierailija

sassa:Meillä on liki sama kierto ja oliko pajunkissallakin? Jännää vähän että miten meidän käy, kuinka paljon eroja siinä että kauan menee plussan saamiseen tässä kuussa, siis että millä kierto päivillä :D

sande ja terhi:Testit vaan käteen ja vessaan mars :D Ei vaan, ainahan se aamupissa saattaisi olla luotettavampi kun ei ole yön aikana juonut joka voisi laimentaa pisua.. Mutta ilmoituksia kun olette uskaltautunut, josko mäkin sitten huomenna :)

Vierailija

Että mä sitten vihaan tuota ferrarilla kulkevaa tätiä, itselle ei ole vielä tullut mutta sai taas yhden mielen surulliseksi! >:(

Itse pissin juuri pisut purkkiin ja odotan et postissa tulee testit niin pääsen taas hämmentämään soppaa :D En pääse koneelle varmaan ennen iltaa joten tulen silloin sitten kertomaan teille, että negahan sieltä tuli.. :/

Mukavan raikasta tiistäipäivää kaikille! :)

Terv. Jenni kp 29/28-36

Vierailija

Tervetuloa joukkoon.. Päivä alkaa oleen pulkassa. Minulla KP 1/28. No nyt ei auta ku sinnitellä taas etiä päin. Mut sinnitellään yhdessä. Meillähän on kierrot aika tavalla samat. Voimia.

Gia

Vierailija

Huomenta! Toivottavasti tänäänkin tulee uusia plussia!!!! Ja ONNEA MINNI!!!!! :D Meillä on sitten sama la! :) En ole ihan varma onko se 3.7. vai 4.7. Ihan epätodellinen olo! Aamulla oli vähän heikko olo, kun nukuttiin huonosti viime yö, esikoinen tekee poskihammasta, auts :/ Ja ruokahimojakin jo on, paahtoleipää ja voita vois syödä hirveesti! :) Ja samoin kaikkea hiilihydraattiruokaa... Jännittää että koska alkaa pahoinvointi (viimeksi viikko 8) ja että miten mun työhommat saa järjestettyä yms. yms.

Joku kyseli eilen mun oviksesta, mulla oli se varmaan joko 11. päivä tai sitten 16. pv. Eli mun oireet kyllä alko TOSI aikaisin kp~20! Mutta mä oon tosi herkkä esim. pillereitten hormonit ei sopinut ollenkaan, vaikka oli miten vähän hormonia... Eli voi kai sitä olla ihmisilläkin eroja että miten aikaisin saa oireita? Toisaalta nyt on erilaisia oireita kun esikoiselta, ainut yhtenevä on tuo rintojen särky kainaloista.

Gia: Haleja hirveesti :(, nyt vaan uusia tärppipäiviä odottamaan! Kyllä se plussa tulee vielä teillekkin!

T:Moonagirl rv 4+2 la 3.7. *uusia sirkkaplussia odotellen!*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat