Mitä teen kun työnantaja vainoo kokoajan mua mun

Vierailija

ulosottoveloista? Taidan kohta saada potkut. Työnantaja sai siis lapun ulosotontädiltä et mun tilistä pitää viedä osa ja työnantaja veti herneet nenään ja sanoi et mun pitäis päästä eroon siitä. No eihän siitä pääse eroon kuin maksamalla ja itse ilmoitin siitä et olen töissä ja saa alkaa ulosmittaan. Palkanlaskijalle teettää kuulemma ylimääräistä työtä sanoi pomo. Minusta hullua jos velkaiset ei saa tehdä työtä et pääsis veloistaan. Yritti kysellä paljonko sitä velkaa on ja minä en sanonut kun mun mielestä se ei kuulu pomolle. Nyt pelkään jos en saa jatkaa kyseisessä työpaikasa tämän vuoksi. Onko muilla kokemuksia, onko tullut ristiriitoja pomon kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija

Jos laskee, niin haluaa sen takia siitä eroon, koska se on aika monimutkainen juttu, kun pitää huolehtia, että tilistä jää tietty määrä aina käteen yms. Se siis katsoo, että siitä on sille itselleen niin iso vaiva...

Vierailija

et sehän voi laittaa mut vapaasti pihalle muihin syihin vedoten. Typerää jos ihminen ei saA tehdä työtä ton asian takia. Pistäköön sitten kaikki velkaiset työnhakijat eläkkeelle. Otan kyllä johkin kohta yhteyttä jos vielä kauan urputtaa.

Vierailija

ja kerrot sitten näkemyksesi asiaan. Sano, että sinulla on vakaa tarkoitus maksaa kaikki velat pois ja että se tekee sinusta itseasiassa motivoituneemman työntekijän.

Vierailija

tosin mulle kävi niin että olin vielä tuolla 3kk:n koeajalla töissä kun aloittivat ulosmittaamaan. sanomattakin kai selvää että se työsuhde kesti tasan sen 3kk:(

Vierailija

että vaikka et työnantajalle halunnut kertoa koko summaa, joka on ulosotossa, saa hän sen kyllä selville jos haluaa. Ulosotossa oleva on kaikille julkista tietoa, ei tarvita kuin tarkistussoitto ulosottotoimistoon ja kysytään nimeltä, onko " tällä ja tällä " henkilöllä ulosotossa toimeksiantoja ja kuinka paljon!!!

Vierailija

Se varmaan pomoa ottaa päähän. Tietysti hän myös voi pelätä että et osaa hoitaa hommiasi kun olet raha asiatkin sössinyt. et siis ole luotettava. Kannattaisi suoraan puhua pomolle paljonko velkaa on ja miksi raha-asiat ovat kyseisellä tolalla. Niin ja miten olet muuttunut sen jälkeen kun sössit raha-asiat (ettet enää ole epäluotettava).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat