Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkona nukuttaminen.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kauanko 1kk ikäistä voi/uskaltaa nukuttaa vaunuissa ulkona alle -10asteessa, jos varusteina: pitkähihainen body, puolipotkarit, paksut pörrösukat, kypärämyssy, toppahattu, toppahanskat ja toppahaalari. Niin ja makuupussissa koko käärö vaunujen lämpökantokassiin?

Kommentit (3)

Vierailija

Niskasta voi kokeilla, onko vauvalla riittävän lämmin. Itse en ole koskaan nukuttanut vauvoja toppahaalarissa. Minulla ennestään kaksi loppusyksystä syntynyttä lasta ja molempia olen nukuttanut koko syksyn/ talven kevyttoppapuvussa ja makuupussissa. Tosin pakkasilla on ollut paksu karva vaunuissa ja riittävästi välikerroksia, mm. ruskovillan villahaalari. Eli siis tarkoitan, ettei kertomassasi vaatetuksessa ainakaan kylmä pitäisi tulla. Meidän kuumakalleille olisi voinut tulla liiankin kuuma.

Vierailija

tuntuis vähän liian kuumalta..toki vauvat on yksilöitä..mut mitäs päälle sitten -10 asteella? Meillä tytöllä tällä hetkellä ulkona päällä potkarit,villapuku ja kevyttoppapuku sekä päässä kypärämyssy(+kevyttopan huppu) ja aikaslailla lämpimän oloinen oli.Niin ja pakkasta meillä -3 astetta.

Uusimmat

Suosituimmat