Mikä hormooni virkistää?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tiedättekö mikä hormooni virkistää? Olen ollut nyt piina-aikana normaalia virkeämpi, kuten myös viimeksi tuloksettoman inssin jälkeen. Illalla ei väsytä ja aamulla herään ennen kellon soittoa (välillä herään kyllä myös yöllä). Hoitona oli Clomit + Pregnyl. Virkeys alkoi inssin jälkeen eli voisko Pregnyl vaikuttaa? Siinä näyttää olevan LH:ta. Vai onko tämä clomien aiheuttamaa?

Tää ei oo normaalia mulle, mutta olisi tietysti kiva, jos virkeys jäisi pysyväksi (kunhan yöheräilystä pääsisi eroon). Siis tiedättekö virkistääkö LH vai joku muu hormooni? Mulla on varmaan jostain hormoonista puutetta. Voisiko asialle tehdä itse jotakin esim. auttaako soija tai joku muu aine? (LH oli verikokeissa 4,4 reilut puoli vuotta sitten).

Kyseleepi piinaileva Kamu (pp11)

Kommentit (4)

Vierailija

... kyllä itse Pregnyl 2*5000 " virkistäneen" , mutta kylläkin Pregnyl 1500:n, jota mulla annettiin " tukipikkeinä" muutamia piina-aikana - kun se poistui kehosta, niin mieliala laski kuin lehmän häntä... ehkä sulla " virkistäytymisen" onkin aiheuttanut se ihan oikea raskaushormooni??? Kiinnittyminenhän tapahtuu joskus 6-7 pv ja kohta sen jälkeen pitäisi arvojen lähteä kohoamaan ????

Eemeli :-)

Vierailija

Niin se tieto lisääntyy pikkuhiljaa. :)

Ei olisi tullut mieleenkään, että raskaushormooni voi virkistää. Eikös alkuraskaudessa yleensä väsytä?

Jännä sikäli, että mulle on neljässä ivf:ssä pistetty myös Pregnyl enkä muista silloin mitään erityistä virkistymistä tapahtuneen. Ehkä tää jotenkin liittyy clomien ja pregnylin yhteisvaikutukseen.

Ootteko huomanneet vaikuttaako Menogon/Menopur jotenkin virkeyteen? Siinähän on LH:ta. Mulla ei ole vielä kokeiltu noita.

Vierailija

Kyllähän sitä voi toivoa, että virkistyminen johtuisi raskaushormoonista, mutta näin toivottamana tapauksena kuin minäkin olen, ei se kyllä heti ensimmäisenä tule mieleen. Enemmän epäilen, että clomit + pregnyl saavat mun elimistön jotenkin " ylikierroksille" .

Vierailija

Clomeista en tiedä mitään, mutta ainakin nuo HSG-(äh,vai mitä ne raskaushormonit nyt taas olivatkaan)pistokset " virkistävät" - onhan niissä suoraan sitä raskaushormonia...

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat