Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja nainen ei voi olla pelkkiä kavereita

Vierailija

Sinkkuna ollessa mulla oli monta miespuolista kaveria. Itseasiassa enenmmän kuin naispuoleisia. Ei harrastettu seksiä tms muutakaan, oltiin tosiaan kavereita ja juteltiin ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Vaan kuinkas sitten kävikään kun löysin elämäni miehen? Kerroin asiasta tietenkin kavereilleni, ja nämä " kaverit" lopettivat yhteydenpidon..enää ei jutella eikä kysellä kuulumisia. Vähänkö oikeasti ottaa päähän?!!! Ja sit yks joka pitää yhteyttä, ehdottelee koko ajan seksiä vaikka molemmat ollaan varattuja! Oon sanonu etten petä rakastani, vaan ei usko. Että siinäpä se sitten oli, mun " ihanat miespuoliset kaverit" . Paskat.

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla oli tosi hyvä ystävä eräästä miehestä, jonka myös nyk.aviomieheni tunsi. Oltiin viikottain tekemisissä, eikä koskaan ollut mitään seksuaalista juttua välillämme. Hänelläkin on nykyisin perhe, mutta asutaan valitettavasti eri paikkakunnilla, mutta silloin tällöin edelleen nähdään ja käydään perheinemme toisillamme kylässä. Hänen vaimonsakin on tosi ihana ihminen eikä hänestäkään ole mitään outoa siinä että olen ollut joskus niin läheinen ystävä hänen miehensä kanssa.

Vierailija

Pitkään luulin, että jäi minulle yksi miespuolinen ystävä. Sitten kävi ilmi, että hän oli toivonut meidän eroavan ja kun en eronnutkaan, niin hiipui hänenkin ystävyys.

Vierailija

Satunnaisesti tietty näkee heitä, mutta ei olla enää yhteydessä.

Tuo mies ja nainen kaverina on muutenkin vähän sellainen soppa. Välillä on kavereita, joista itse on ollut kiinnostunut tai jotka ovat olleet itse kiinnostuneita. Tosin sit on näitä heidän kavereitaan, jotka on jääneet pyörimään siihen kaveripiiriin.

Lapsuuden miespuolisten kavereidenkin kanssa muutamasta syntyi sitten pikku soppa aikuisena. Nuoruuskin meni vielä ihan kavereina.

Joten varsinaisesti varattu nainen ei omassa tapauksessani ainakaan ole pystynyt oikein olemaan kaverina vanhoille miespuolisille tuttaville.

Tosin ystäväperheiden miesten kanssa ollaan kavereita, mutta siihen liittyy vahvasti tämä perheiden kesken oleminen. Ei pelkästään minun kaveruussuhteeni.

Myöskään entisten poikaystävieni kanssa en pysty olemaan kaveri. Ei toimi.

Vierailija

mutta aviomies ei antanut pitää heitä, oli liian mustasukkainen. Siis kaikki miespuoliset kaverini olivat onnellisesti naimisissa, oli vaan tavattu aikanaan sinkkuporukoissa. No selitä tätä sitten aviomiehelle. En enää jaksanut tapella.

Vierailija

En mä koskaan huomannu mitään seksuaalista meidän välillä, enkä edes ajatellut että vois olla jotain muuta kuin kaveruutta. Tuntuu tosi tylyltä että ite on kuvitellu kaverisuhteen jotenkin ainutlaatuiseksi ja tosiasiassa ei oo mitään kaverisuhdetta näköjään ollutkaan. Kyllä, olen pettynyt..ja surullinen. Vaikka itseasiassa surun jälkeen nostaa päätään tämä ärsyyntyminen. Yksikin jolla valitin tästä, sanoi että hän ei ainakaan unohda mua sen takia että en oo enää sinkku ja että oon hänelle kuin pikkusisko. Joo, arvatkaa onko kuulunu enää tuon jälkeen siitäkään mitään??? Juu, ei oo. ap

Vierailija

Mies ja nainen kyllä voivat olla kavereita. Minulla on moniakin miespuolisia ystäviä, joista osa on ystävieni miehiä, ja osa ihan muuten vain ystäviä. Ja tosiaan mitään seksuaalista tms. ei ole kummaltakaan puolelta. Sen verran pitkäaikaisia kavereita ovat, että olisi se jo tähän mennessä selvinnyt..

Uusimmat

Suosituimmat