Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

********Truplat kirpeeseen ti-aamuun***********

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

[b]Marieela![/b Voi pientä poikaasi, toivottavasti kyseessä on pikapipi eikä näitä inhottavan niljakkaita superpöpöjä joita nyt on ollu liikkeellä.

Mä pidän sulle kaikkia sormia ja varpaitakin pystyssä, että tuo tuhruttelu on vaan sitä ihan asiaankuuuluvaa, hirmu monella ainakin on näin ollu!

[b]Neiti![/b] Kuulostipa ihanalta, kun olet saanut imetettyä! Tosi hieno juttu! Kova on koitos sulla ja pikkutytöllä vielä edessä, mutta koska oot selkeesti oikea superäiti niin varmaan selviätte kaikista leikkauksista ja muista hienosti!

[b]fiikuna![/b] Tervetuloa minunkin puolesta! Tämä on hieno porukka joten hyvään seuraan oot tiesi löytänyt! =)

Kyselit menkoista synnytyksen jälkeen. Mulla alkoi ekan synnytyksen jälkeen menkat kolme kuukautta synnytyksestä ja heti säännöllisin 28 päivän kierroin täysimetyksestä huolimatta.

Toisen kohdalla alkoivat 4,5kk synnytyksen jälkeen ja edelleen täysimetin. Kierrot oli vaan aluksi tosi pitkät ja nyt viimeksi vasta oli eka ns normaalin olonen kierto.

[b]Mariposa![/b] Hönttä muotoili lauseen loistavasti, jos ei tätiä niin ei hätiä! Peukutellaan sen puolesta täysillä!

[b]Mirulii! Voi kökkö mikä työ" kaveri" . Tuollaset on niin inhottavia, kun pilaa koko työpaikan ilmapiirin. Eikö sille voi tehdä mitään, ees yrittää puhua tai jotain?

Varmaan sulla tosiaan nyt aika matelee, mutta koita ottaa päivä kerrallaan ja yritä olla murehtimatta turhia! Hyvin se menee, usko pois!

[b]Nekku![/b] Sulla on niin ihana mies, varmaan kivaa saada rakkauskirjeitä! =)

Mun ukko ei osaa käyttää konetta ylipäätään saati, että osais lähetellä mitään postia ja kirjotustaito ylipäätään lienee joltaan kivikaudelta..

Toivottavasti saatte asunnon!

[b]Soffu![/b]Uskomaton opo sulla! Siis nosta nyt hyvä ihminen jo melkonen mekkala tuollasesta kohtelusta äläkä vaan tyydy kohtaloosi. Ei kai kukaan voi olettaa, että pelkkä sp riittää tärkeissä asioissa viestimeksi. Hui, kun suututtaa oikein sun puolesta!

[b]Serppu![/b]Ihania ultrauutisia! =)

Me ollaan vihdoin päästy kotiin ja saatu tavarat purettua. Nyt ois sitten pahimmassa tapauksessa taas kolmen viikon keskenäänolo edessä. No pitää keksiä vaan kaikenlaista puuhaa, etttä aika menis nopsaan. Ja houkutella vaikka joitain kavereita kyläilemään välillä.

Mutta nyt jos menis laittelemaan iltapalaa ipanoille ja sais ne vaikka aikasin unten maille! Sitten oiskin aikaa itselle! =) (lue koneelle istuksimaan ihan rauhassa..! =) )

Vierailija

Mitat vastasivat viikkoja ja olivat keskenään sopusoinussa. Vauva liikkui aktiivisesti. Kohdun sisä- ja ulkosuu kiinni ja kaula normaalin pituinen. Eli kaikki niin hyvin kuin olla voi :o))))

Ja sen yhden jutun voitte käydä lukemassa Saunalahdelta :o) Pelaan varman päälle, JOS joku tuttu ois sattunut bongaamaan ja tunnistamaan minut... Niin ei pääse salaisuudet leviämään, kun kerron sen vain siellä rajoitetusti :o) Älkää sitten erehtykö kommentoimaan paljastavasti täällä, kun olette käyneet viestin lukemassa!

Serppu, hyvin onnellisena

Vierailija

Viimeyönä sitten poika tuli kipeeksi *huoh* Sitä sai koko ajan käydä rauhoittelemassa tukkosen nenän vuoksi :((( Arvatkaas kuka nyt väsynyt yön ramppaamisesta?

NEITI, kuulosti hyvältä että olet kuitenkin saanut edes hitusen nauttia imettämisestäkin. Kyllähän se varmaan erilailla sitä läheisyyttä antaa kuin pulloruokinta, mutta kunhan nyt tyttö saa maitoa, se on se pääasia. Ja sulta sitä tuntuu riittäävän :) Kuulosti muuten tutulta tuo yöllinen ajeluttaminen autolla. MEilläkin sitä harrastettiin muutaman yön verran kun tyttö huusi kuin rajapiru. Autossa kummasti sai itsensä rauhoitetuksi ja hiljaiseksi. Ilmeisesti autoissa niin nukuttava humina et unohtuu huuto. Sekä meillä tyttö nukkui ainoastaan ja pelkästään vaunuissa ekat 3kk, siinä oli niin kätevä heti hyssyttää ja veivata jos meinasi kitinäksi aityä ;)

SERPPU, mukavaa ultrakäyntiä. Tuuhan sitte kertoo kuulumiset ja mahdollisesti kumpi sieltä olisi tulossa teitä ilahduttamaan ;)

Mä ajattelin tänään raivata tuon parvekkeen -> kuolleet kesäkukat pois ja kanervat ja havunoksat tilalle. Täytyy vissiin nuo pelargoniat kuitenkin ottaa talteen ku ne penteleet kukkivat vielä :O

Timanttituijakin täytyis suojata talvelta. Siinähän sitä hommaa oiskin taas tälle pvälle :)

Mukavaa tiistaita Truplat. Tulkaahan ahkeraan tänne, joudun pojan takia kökkiä sisällä ja tylsää siis tulee olemaan :(

*moikkaa*

Vierailija

Mä haluisin saman ku sulle ennustettu,mut tunnetusti se mitä olen toivonut aina olen saanut sen toisen vaihtoehdon ;) Kumpaakaan en pois antais. Mä en muista nyt miten sun ed. lapset on? Olikos se niin et molempia on jo yks?

Kohta tyttö ylimääräisiin harkkoihin ja mä hetkeks keramiikkaan. Kauan en itse ehdi olla ku jo 19 alkaa esikatselmus meille vanhemmille kilpailu ohjelmasta...

Vierailija

FIIKUNA tervetuloa minun puolestani :)

Meikkasin just (taas ihan ihmisennäköinen olen jopa ;D)ja nyt oottelen puol h että saan Nealle sapuskaa eteen, vauva herää varmaan sitten syömään ja sit vaatetusta päälle ja ULOS!

Mun vauva on tänään tasan 1kk ♥

ja Nea on 5 päivän päästä jo 1v7kk! HUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!

Mihin tämä aika menee!?

EMMASANNAlle jaksuja töihin, MARIEELALLE jaksuja kotona kökkimiseen ja AXElle liikunnan riemua :)

btw, katsoin tarkemmin niin nyt on 19,6kg lähteny " vasta" :)

Mut käyn kaivaas Nean toppahaalarin kaapista :D

Vierailija

Pakko oli päästä koneelle,vaikka vieraita onkin eilisillasta " pidetty" ... siis pakkohan NÄÄ laskut on eräpäivänä maksaa ;DDD Ja täydestä meni...

Ihanaa Neiti, että sait kerrankin kunnon yöunet! Siitä se sitten lähtee. Huikeelta kuulostaa tuo sun laihtumisvauhti!

Marieela: Parannussäteitä pikkumiehelle ~~~~~~ Meillä ilmeisesti flunssa tekee myös tuloaan,kun nenut niin tuhisee ja jatkuvasti saa olla niistämässä " räkänokkia" . Kumpa ei nyt kovin pahaksi äityisi...

Nyt lukeen eilinen pino loppuun...

H&viisikko

Ps. Missäs ne plussat viipyy??? *kärsimättömänä*

Vierailija

siis alkaa etoa iltaisin aika inhasti..

siis jos en tietäisi että mun on mahdotonta olla raskaana niin epäilisin sitä ;) (nimim. kerran harrastettu sekin ehkäisyllä)

Niin, mullahan vasta nyt jälkivuoto loppui, kun mies lähti.. njääh. ja hormoonit hyrräis kyllä..

Vierailija

Tänään en ole onenksi ihan yhtä väsynyt kuin eilen, mutat meninkin eilen todella ajoissa nukkumaan. Flunssa tuntuu vieläkin vähän vaivaavan. Tänään oli jo ongelmia töissä, kun jouduin puhumaan 7 tuntia peräjälkeen. Ääni ei meinannut millään kestää, ja nyt onkin kurkku vähän kipeä. Toivottavasti huomenna ei ole ääni poissa. Tietenkin oppilaat olivat vielä niin villejä, etät jouduin oikein korottamana ääntäni. Huomenna taidan samantien passittaa kaikki häiritsijät luokan ulkopuolelle.

Neidin kuulumisia oli kiva lueskella. Onneksi pikkuinen oli nukkunut jo vähän paremmin ja itkenyt vähemmän. Myös imetyksen onnistuminen tuntuu varmasti aikamoiselta saavutukselta.

Kiva, että Serpenttiinin vauva näytti kasvavan hyvin. Taidan arvata myös vauvan sukupuolen muiden kommenttien perusteella, vaikka en sähköpostiin pääsekään.

Mariposalle pahoittelut negasta. Toivotaan, että seuraava testi näyttää plusaa. Kierto voi tosiaan mennä vähän sekaisin pillereitten jälkeen. Olen kuullut, että monella kierto on venynyt aika pitkäksikin. Minulal taas kävi toisinpäin, eli kierto lyheni reilusti.

Soffun opon sähköpostit vaikuttavat aika ihmeellisiltä. Saitko jo vastauksen omaan viestiisi? Toivottavasti opo olisi vain vähän liioitellut viestissään siksi, että hän halusi saada sinut ymmärtämääm, miten tärkeästtä asiasta on kyse. Ehkä hän halusi vain, että tulet nyt heti selvittämään tämän tilanteen.

Marieelalla on ilmeisen jännät hetket. Uskon kuitenkin, että tuhru ei ole mikään huono oire, jos sinulla on ollut sitä aikaiisemminkin onnistuneissa raskauksissa.

JoHelle: Voisitko yllättää miehesi niin, että viet hänet syntymäpäivänä sinne liikkeeseen? Sanoisit vasta siellä liikkeessä, mitä olet ajatellut ostaa, ja annat miehen itse valita oikean laitteen. Minä olen joskus joutunut toimimaan näin, koska en ymmärrä joistakin miehen harrastuksista yhtään mitään. Toisaalta olen kuitenkin halunnut antaa miehelle jotain, josta hän todella pitää.

Vierailija

[b]Marieela:[/b] Voimia sulle!! Uskon kuitenkin, että asiat hyvin, jos aikaisemminkin samoja oireita! Sen voi kyllä vakuuttaa, että tiedän miltä susta tuntuu - valitettavasti:/

[b]Soffu:[/b] No huhhuh, mitä käytöstä! Taas tätä amk-meininkiä!

[b]Mariposa:[/b] Eihän sulla ole vielä kahta viikkoa oviksesta? Joten älä nyt vielä kirvestä heitä kaivoon!! Mies ei nähnyt meillä viivaa, vaikka oviksesta 15vrk, vasta seuraavana päivänä himmeän! bdbdbdbbdbdb

Onneksi olkoon [b]serppu[/b] x:stä! ;)

Olikohan mulla muuta..?

*lähtee sämpylöiden paistoon*

Vierailija

Meidän koululta opo laitto mulle joku muutama viikko sitte mailia että tule päivittämään Hops!! Unohdin vastata mailiin ja itseasias unohdin koko jutun, kunnes tänään tuli maili: Olen poistanut sinut kevään opinnoista, sillä et ole päivittänyt Hopsiasi! Tule juttelemaan Hopsi kuntoon niin katotaan mistä jatkat ensi syksynä. Keväälle emme voi enää tehdä mitään!!!!

Ei voi olla totta!!!!!!!! Se on poistanu mut koko keväästä! Mitä mä teen nyt kevään??? Se opo on kyllä aivan kamala kaikkien mielestä että eipä ole yllätys et tekee tollasii temppuja.

Se on tietty poistanut mut just vikana päivänä kun voi tehä jotain muutoksii ja nyt ilmottaa siitä mulle.

Se on vielä mun ot:n ohjaaja! Miten mä nyt ot:tä jaksan tehä sen kans ku oon aika vihanen sille?

Ja mistä syksyllä jatkan? Mulla olis ollu vika opintokokonaisuus keväällä ja sitten olisin tehny äippälomalla muutamia rästejä ja sit valmistunu ehkä loman aikaan. Nyt koko homma meni aivan kupperiskeikkaa. Mitä mä teen kevään?????

Nyt V****ttaa aika rankasti! Enhän mä saa opintotukeekaan keväältä kun en saa käydä koulus ja vaikka suoritan rästejä (ne muutamat mitä mul on) ni ei ne näy sillai et saisin opintotukee. Eikä tuu tarpeeksi opintoviikkoja rästeitä et voi nostaa tukee.

Tää vaan ei voi olla totta!

Vierailija

yritin ettiä sellasta tilanteeseen sopivaa juttuseuraa, ja täällä näkyi olevan kaikenlaisissa eritilanteissa olevia, ni aattelin jsko minäkin tänne sopisin?;)

jotain minusta...elikkäs...KAMALA VAUVAKUUME! hih..

meillä on kesäkuussa syntynyt ihana poika, nyt 4kk5pv vanha, ihanasti on mennyt tämä naljäkuukautta äitinä, pikkuinen kasvaa hirmuista vauhtia, ei perässä meinaa pysyä...näitä lisää!

miehen kanssa ollan puhuttu että mahd.joulun jälkeen vois olla ehkä semmonen aika että vois yrityksen alottaa, saapi nähä kun ajankohtaa lähestytään, että perääntyykö mies...

tahtoisin lapset suht pienelä ikäerolla, mutta on tullut itekkin huomattua että lapsia ei todellakaan tehdä, vaan saadaan. meillä ennen poikaa kaksi pientä enkeliä.

ollaan aivan hullaannuttu poikaan, miten just me ollaankin saatu maailman ihanin lapsi;)..

no juu vauvakuume senkun kovenee, eikä ainakaan auta kun pari ystävää kasvattaa toinen toistaan isompaa ihanaa vauvamasua..

nyt kuuluu poika heräilevän päikkäreiltä...

aurinkoista pakkaspäivänjatkoa kaikille!

fiikuna

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat