Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovistesteistä...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Voisiko joku kertoa niistä vähän lisää, kun itse en niistä tiedä juuri. Olen kyllä googlen kautta lukenut niistä, mutta jos joku joka on käyttänyt voisi kertoa asiasta.

Eli mitkä testit ovat luotettavimpia, mistä olette niitä ostaneet ja näyttävätkö oikeesti oviksen? Joku tutun tuttuni sanoi vaan, että ne eivät ees hänellä toimineet ollenkaan. Ei kuulemma näyttäneet mitään, ees kontrollia. Eli kannattaako niihin investoida?

Kiittää ja kumartaa tiedoista!

Kommentit (4)

Vierailija

Moi!

Mä olen muutamassa kierrossa käyttänyt aconin liuskatestejä, ja hyvin ovat toimineet: vahva plussa on tullut, vaikka olen testannut aamulla. Aamupissasta testaustahan ei varsinaisesti aconeiden ohjeissa suositella, mutta ihan selkeitä plussia olen saanut. Ihan ok testejä minusta ja edullisia, ja tulevat postissa nopeasti.

Vierailija

mulla ainakin on toiminu. sain jopa niillä tietoon et ovis on aiemmin mitä olin luullu... mammaks sivuilta tilasin niitä . niitä on olemassa erinlaisia mutta minä olen yleensä tilannut sellaisia missä on ovis testejä ja raskaustestejä samassa. niissä tulee tarkat ohjeet mukana paketti.

toivottavasti sait edes jotain apua..

Vierailija

Kontrolliviiva tuli kyllä joka kerta, mutta testiviiva ei näyttänyt selvää plussaa kuin vain ihan parissa kierrossa. Tulin raskaaksi kierrosta, jossa Aconin ovistikkujen mukaan LH-piikkiä ei ollut ollenkaan.

Uusimmat

Suosituimmat