Millaista naisellisuutta miehessäsi et sietäisi?

Vierailija

Omasta ukosta aina tietyin ajoin on tullut esiin naisellisia piirteitä siinä määrin, että olen joskus pelännyt sen paljastuvan homoksi. Omasta mielestään hän ei ole hiukkaakaan naisellinen, mutta itse näen sitä joissain liikkeissä ja puheissa - ja mua puistattaa!!!!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Eksäni kanssa ei päästy mistään asiasta yli ilman tuntikausien vatvomista ja vakuuttelua ja selvittelyä. Ja lopulta riitaa.

Asiaksi riitti se että " ku sä katoit just ikkunasta tota ohimenevää autoa kun mä puhuin, niin kyllä mulle tuli tosi semmonen olo ettet sä oo yhtään kiinnostunut siitä mitä mä sanon etkä mun tunteista tai musta ihmisenä tai meidän suhteesta" .

Vierailija

Pidän miehekkäistä miehistä. Omanikin on, pitkä ja raamikas, mutta joissain asioissa hän on myös aika naisellinen. Esimerkiksi hän on hyvin herkkä, me itketään yhdessä kun katsotaan pienen seepravauvan kohtaloa Afrikka-dokumentissa ym. Lisäksi mieheni rakastaa puhua kaikesta, myös tunteista ym. ja hän juoruileekin ;) Mutta ei se haittaa, niin minäkin! Häntä usein myös luullaan homoksi, ei ole kerta eikä kaksi kun minulta on kysytty onko mieheni bi. Se ei haittaa häntä eikä minua vähääkään. Minä TIEDÄN että hän on hetero :) (Eikä suoraan sanottuna haittaisi vaikka olisikin bi).

Miehessäni on siis aika paljonkin naisellisia piirteitä, mutta eivät ne haittaa! Ainoastaan tuo ääni ... on kyllä sellainen turn off, että jos hän kadottaisi kauniin syvän baritoniäänensä, niin en kyllä voisi olla hänen kanssaan enää!!

Vierailija

Miehen pitää olla mies, sellainen mallia ÄIJÄ!! Onneks olen sellaisen löytänyt... (vaikka se kyynelehtii surullisia leffoja katsellessa, mutta se on kyllä ihanaa, ei naisellista)

Vierailija

eli mies ei saa olla naismainen! Käsien on oltava riittävän kookkaat, olisi kurjaa pitää kättä, joka olisi esim. luurankomaisen laiha. Muutenkaan mies ei saa olla lyhyt ja hoikka yhtä aikaa, ei ole miehekäs yhdistelmä.

Sitten yksi kuvotus on nämä pitkät unisex-tyyppiset pyjamat, YÖK! Sellaista en voisi miehelläni sietää ja häntä itseään ajatus puistattaa vielä enemmän.

Ei muutenkaan naismaista tai edes unisex-tyyppistä pukeutumista (muuten kuin urheiluasujen kohdalla).

Äänijuttuja en ollut tullut edes ajatelleeksi, mutta en siis pitäisi kyllä naisellisesta äänestä pätkääkään.

Ja sitten käytös: pidän miehistä, jotka puhuvat, MUTTA hölömies on kauhistus! Siis sellainen, joka esim. julkisissa kulkuneuvoissakin hölöttää tuntemattomien kanssa, vaikka yrittäisi hienovaraisesti vihjaista, että lukisi mieluummin kirjaansa.

Vierailija

koska miestäni luullaan usein homoksi - en tiedä miksi. Eräässä työpaikassaan joutui viisikymppisen homomiehen ahdistelemaksi ja kerran kirjastossa joku mies tuli antamaan lapun, jossa oli puhelinnumero ja pyyntö " soitellaan" . Mies ei ole ottanut tuosta yhtä paljon stressiä, kuin minä, ja joskus epäilyttää, että haittaakohan nuo jutut miestäni oikeasti. Lisäksi miehen kaveripiirissä on pari homoa.

En tiedä, olenkohan vainoharhainen... En vaan voi ymmärtää miten tavallinen heteromies voisi olla noin paljon homojen ympäröimänä...

Vierailija

et joskus 19 vuotiaana olin miehen kans pihalla ja mulla oli kani valjaissa ja päätin sitten kerätä sille voikukanlehtiä. Näin kauempana hyvän apajan ja enempää miettimättä lykkäsin miehen käteen pupun hihnoinen, kerätyt vopikukan lehdet ja vielä pikku käsilaukkunikin ja ryntäsin kanin purtavaa hakemaan. Takaisin tullesani ukkoni näytti aika kiukkuiselta seistessään siinä tien vieressä....mahtoi ohi ajavilla autoilla olla hauskaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat