Taas hehkuttelemaan! PV:ssa takana 8 viikkoa ja kiloja pois 9,3 !

Vierailija

Vieläkin liikakiloja on, mutta jo nyt on olo kevyempi paljon! Senttejä rinnanynpäryksestä lähteny 8, vyötöröltä 7 ja reidestäkin 6! Olen tyytyväinen itseeni, että tähän pystyn!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tärkeintä on aluksi, että saa painon putoamaan: olo kevenee ja mieli piristyy :D



Sitten kun jonkinlainen tavoite on saavutettu, voi olla aika miettiä seuraavaa askelta (eli lihasmassan kasvattamista tms.).



Vierailija

tosin aika paljon liikuin ennenkin, mutta ennen vei kulku iltasin jääkaapille voileivän tekoon, nyt porkkanapussi rapisee. Ja sulle, joka kyselit prosenteista, niistä en tiedä, mutta uskoisin ison osan kyllä olevan läskiä, silminnähden on selluliitti vähentyny. Ja mitä nesteeseen tulee, enimmät ylimääräiset nesteet kyllä poistuu ekan kuukauden, ellei jo viikkojen aikana. Oli miten oli, olo on HYVÄ! -ap-

Vierailija

et oikeestaan loukannut. Tottahan tuo on, minä vaan riemuni huumassa olen vähä " kiihkee" näissä sanoissani. Olenkin ajatellut, että PV:ssa käyn, että saan painoni alas, tarvitsen ryhmän tukea, ainaki näin alkuun, sitten kun olen tavoitteessani, yhdistelen oppeja ja ainahan voi tänne tulla kyselemään. Kiitos!

Vierailija

Sorry vaan, mutta taatusti olet menettänyt lihasmassaa ja nestettä enemmän kuin rasvaa... joten kun alat taas normaaliruokavalion, saat kilot huimaa vauhtia takaisin.



Mutta onnea vaan valitsemallasi tiellä! Onhan tuo kiva tunne, kun taas mahtuu pienempiin vaatteisiin :)

Vierailija

Mites ne tuhannet onnistujat PV:ssa? Mä itse kyllä liikun väh. tuon 3 krt / vko, se ei varmaan tullu selväksi viesteistäni, olen aina liikkunut paljon, jopa ennen PV:ta. Eli ehkäpä mulla siis on mahdollisuus hoikistua terveesti ja pysyvästi. -ap-

Vierailija

otan tuon rahanmenon itseni " hemmotteluun" ja sijoituksena uuteen minuun, joka ehkä jo keväällä on ilmestynyt; se ihan nätti nainen ja jospa kilojen alta löytyisi vielä se itseluottamuskin... -ap-

Vierailija

ellei itse lisätä liikuntaa (vähintään 3krt/vko). Ja nimenomaan lihasmassaa LISÄÄVÄÄ liikuntaa.



En halua olla pahanilmanlintu, mutta suosittelen ap:lle lisää liikuntaa olon kevenemisen myötä, ettet ole kohta taas lähtöpainossasi. Onhan ihan toista olla hyväkuntoinen ja hoikka kuin vain hoikka...



8

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat