BB mennyt aika ilkeäksi... en tiedä katsonko enää...

Vierailija

Eilen Terhi ja Tiina ja sitten Terhi ja TImo haukkuivat Pertun kunnolla aika ikävällä tavalla. " Kun ei se vaan tajuu niin mitä sille voi sanoa" . Inhottavaa katseltavaa, kamalia ihmisiä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Perttu on ihan jees, mutta ei välkyimmästä päästä. Silmät pyörivät päässä niin kuin idiootilla ja kyllähän Perttu myös lusmuilee sen, minkä pystyy.

Jostain syystä Pertusta vaan on tehty joku ihmeen jumala, josta ei saa pahaa sanaa sanoa. Haukkuihan Perttukin Terhin ja Minnan aivan pataluhaksi, mutta se kai on sallittua?? Kyllä minä ainakin olisin Pertun sijassa miettinyt hetken, millä sanoilla Minnaa olisin haukkunut..

Vierailija

Kyllä se varmaan rupeaa jossain välissä ottamaan kaikkia aivoon, kun ei pääse mihinkään edes pakoon. En minäkään kovin kauan jaksaisi niin tyhmän miehen kanssa keskustella, kun joka asian joutuisi selittämään, että Perttukin tajuaisi. Minun oma isäni on samaa tasoa Pertun kanssa ja vaikka isääni rakastan, en todellakaan jaksaisi olla 24h/vrk montaa viikkoa hänen kanssaan saman katon alla.

Mitä Terhiin tulee, niin hän yrittää selvästi pelata muita pois. Kuuluu leikin juoneen, mutta hänpä ei ole tullut ajatelleeksi, että todennäköisesti kaikki BB asukeista joutuu jossain vaiheessa käymään läpi äänestyksen ja silloin yleisö äänestää hänet pois. Tuossa tilanteessa sitä haluaa varmaan silti tehdä kaikkensa ja edes yrittää jotain taktikointia.

Vierailija

Aina ei hänen huumori osu ihan omani kanssa kohdalleen, mutta ainakin vilpittömyys ja iloisuus saa suuren plussan.

En voi sietää esim. Timoa joka eilen oli niin olevinaan Pertun kaveria, mutta heti kun lähti niin haukutaan " kun ei se tajua" .

Vierailija

Suomalainen luonne on puhua jaskaa toisista silloin, kun he ärsyttävät. Ja nämä ihmiset eivät pääse edes karkuun toisiaan, joten tunteet ja tilanteet korostuu.

Terhi on tosin raivostuttava siksi, että esittää kovinkin humaania ja ymmärtäväistä, mutta loppujen lopuksi ei olekaan kovin vilpitön.

Vierailija

ite olen miettinyt ihan samaa mun mielestä Terhi on tosi kiero ja haukkuu muita seläntakana minkä kerkee (olen kattonut 24/7 aika paljon). Eikö ne siellä talossa sitä tajua kun ei kukaan anna sille ikinä ääniä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat