Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko koskaan pariskuntien ulkonäköä sillä silmällä, että mikähän heitä yhdessä pitää?

Vierailija

Siis jos esimerkiksi hyvin arkipäiväisen näköinen nainen on suurinpiirtein kreikkalaisen jumalpatsaan näköisen miehen kanssa tai toisinpäin.

Onko väistämätön ajatuskulku että jos kaunis nainen on vastenmielisen näköisen miehen kanssa niin mies on varmaan sikarikas? Entä jos mies on ottanut ruman naisen - mitä syitä kuvittelette siihen olevan?

Kommentit (8)

Vierailija

Mutta esim. jos näen jonkun komistuksen seurassa pullean ja meikittömän naisen, niin yleensä eka ajatus on että siinä menee jonkun isä ja äiti, ja äiti on kenties juuri synnyttänyt, ja siksi valjumman näköinen.

Vierailija

Enkä voi väittää ettei olisi loukannut, vaikka tiedänkin olevani komistukseni rinnalla melkoisen mitättömän näköinen. Olen myös melko tavalla miestäni vanhempi.

Mieheni vaan jaksaa väittää, että olen hänestä kaunein ja seksikkäin nainen, jonka hän on koskaan tuntenut. Ja kohtelee minua kyllä sen mukaisesti.

Kauneus ehkä sitten tosiaan on katsojan silmissä...

PS. Jos olisinkin satumaisen rikas, selittäisin meidänkin tilanteemme sillä, mutta olen vielä kaiken kukkuraksi köyhä kuin kirkonrotta. Että ainakaan rahan takia kultsini ei minua katsele.

Vierailija

ihmiset miettivät varmaan meistä niin

minä olen sikaruma ja mies todella komea.olen monesti häneltä kysynyt miksi on minun kanssani,ei ole koskaan kertonut:(

Vierailija

mies on " tietyllä taulukolla" erittäin hyvännäköinen ja hänen vaimonsa ihan tavallinen ulkoisesti. MUTTA tämä nainen on niin ihana, seksikäs, valloittava, kaunis ja hauska ihmisenä, että kaikki pitävät hänestä. Pariskunnan mies sanookin aina, kuinka onnellinen hän on.

Ei se pelkkä jonkun typerän ihanteen mukainen kaunis aina riitä!!

Uusimmat

Suosituimmat