Lastenhoitaja synnäriltä vastaa myös hetken. lh

Vierailija

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Välttämättä ei suihkunkaan ajaksi tarvi tuoda,sillä käyt kai kotonakin pesulla ja wc:ssä ilman vauvaa. Saa kyllä tuoda. Tilanteen mukaan hoitajien kanssa neuvotellen esim. yöllä joksikin syötön väliksi tai jos vauva on levoton. lh

Vierailija

Minun mielestäni vauvala on hyvä juttu tarpeen vaatiessa jos äiti on todella väsynyt. Jos menisin synnyttämään sairaalaan, jossa vauvalaa ei ole, niin sitten en varmaan haluaisi olla yhtään päivää enempää osastolla kuin on pakko. Tämä varmaan on tavoitekin, että äidit saadaan nopeammin kotiin kun ei ole enää vauvaloita?

Vierailija

Joka kärsii kovista nikotiinin tai huumevierotusoireista tai jos äiti ei yhtään siedä lasta vierellään vaan tuo joka välissä vauvalaan,nukuttaa vauvaa selin itseensä tai kääntyy itse selin,puhuu vauvalle rumasti ja hylkii. lh

Vierailija

Koulutus lastenhoitaja 80-luvulta.

Vastasyntyneen tarkkailu,imetysohjaus,vauvan perushoito ja sen opetus vanhemmille,myös synnytyksissä ja sectioissa mukana olo työpistestä riippuen,välinehuoltoakin ym. lh

Vierailija

Hoitoajat lyhyet,paljon äitejä,vähän henkilökuntaa,mutta älä nyt yleistä. Ainakin työajastamme se vie tosi paljon ja kaikkemme teemme,että saataisin imetys alkuun ennen kotiutusta. lh

Vierailija

Mielestäni jonkinlainen vauvala on hyvä olla mainitsemistasi syistä ja myös siksi,että erityisseurattavat lapset voi ottaa hoitajan silmien alle .lh

Vierailija

milloin vauvan voi tuoda sinne vauvalaan? Omani oli vto:lla monta päivää synnytyksen jälkeen, ja pari päivää vain kanssani osastolla. Tuona aikana en häntä silmistäni päästänyt. Nyt olen menossa uudelleen synnyttämään, ja mietin, että kai vauvan voi esim. suihkun ajaksi tuoda vauvalaan, ettei tarvi miehen vierailua aina odottaa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat