Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oltiin miehen kanssa silleen

Vierailija

ja nyt on kauhean tyhjä olo. Varsinainen akti ei tuntunut miltään, ei fyysisesti eikä psyykkisesti. Orgasmia en saanut, mutta ei se haittaa, vaan jotenkin muuten oli tosi pettynyt olo. Mies ei tyydyttänyt minua käsin, vaan meni pois sitten kun homma oli ohi. Edelliskerrasta on aikaa yli puoli vuotta ja tämä meni täysin pipariksi. Taitaa seuraavaankin kertaan mennä puoli vuotta. Ei kyllä yhtää haluta. Auttakaa`!

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Pikemminkin pitäisi perehtyä siihen MIKSI tilianne on päässyt tällaiseksi. Kulunutta ehkä, mutta puhumista ja lisää yhteistä aikaa.

Vierailija

Jos seksi olisi luonnollinen osa elämää, siihen voisi suhtautua paljon mutkattomammin ja rennommin eikä yksi huonompi rakastelukerta tuntuisi missään vaan seuraavana iltana yritettäisiin paremmalla onnella. Kun noin harvoin tapahtuu että rakastelette niin ne harvat kerrat on sitten ladattu turhilla odotuksilla. Seksielämä ei parane pihtaamalla.

Vierailija

Pitkä tauko johtuu vain työstressistä ja väsymyksestä ja meillä on lapsi, joka tietenkin vaikuttaa jaksamiseen. Mitään erikoisempia riitoja tms. meillä ei ole ollut ja rakastan miestäni ja hän minua. Mies haluaisi useinkin, mutta minä olen se väsynyt osapuoli, siis todella väsynyt.

Vierailija

Rakastellaan nopeesti ennen nukahtamista lyhyen kaavan mukaan, ilman turhia " laatuodotuksia" . Ja hyväksytään se, ettei nyt jakseta enempää ja se nyt vaan johtuu tästä jo toivottavasti joskus on aikaa panostaa enemmän. Siinä ei menetä mitään. Kun taas toisen osapuolen pakkoselibaatti tuhoaa helposti parisuhteen.

Vierailija

meilläkin mies välillä keskittyy vain itseensä, mutta silloin on hyvä myös miettiä mitä itse tekee miehelle? joskus toiselle hyvää tekeminen saa miehenkin " irroittelemaan" . älä masennu ja ajattele että menee TAAS puoli vuotta. älkä myöskään jää odottamaan miehesi seuraavaa siirtoa vaan yllätä hänet!

Vierailija

Jos sitä tulee harrastettua liian harvakseltaan se ei ole kivaa. Odotukset ovat liian korkealla ja koko homma lässähtää. Jos parisuhteessa tunnepuoli on kunnossa ja asioista voidaan puhua riitelemättä - kannattaa avata suunsa ainakin odotusten suhteen. Meillä tuossa vaiheessa (kun oli pieni vauva väsyttämässä) auttoi se, että vaikka väsytti meni oma-aloitteisesti kiehnäämään miehen viereen ja antoi asioiden edetä omalla painollaan.

Vierailija

Pikemminkin pitäisi perehtyä siihen MIKSI tilianne on päässyt tällaiseksi. Kulunutta ehkä, mutta puhumista ja lisää yhteistä aikaa.

Vierailija

En tarkoita tätä nyt ap pahalla (ymmärrän kyllä että susta tuntuu tyhjältä), mutta toisaalta mielestäni naisen tulisi itse huolehtia orgasmistaan yhtä lailla kuin miehenkin, eli pitäisi uskaltaa sanoa, että MULLE KANS! Jos aina tekisi vain noin, että antaisi asian olla kun mies saaneena kääntää kylkeä ja pieraisee, niin mies ei varmasti tajua tehneensä jotain väärin..

Uusimmat

Suosituimmat