Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V***taa jo etukäteen tuleva kyläily

Vierailija

lasten isoisovanhempien luokse.

Ei mene sitten millään jakeluun, ettei 2v ja 4v tarvii karkkia joka kyläreissulla! Kielloista huolimatta tuputus vain jatkuu.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Kai ne haluaa lelliä lapsia, se on isovanhempien tehtävä. Voithan pitää rajoja kotona. Anna isovanhempien nauttia ja lelliä heitä. Muistatko itse kuinka ihanaa oli kun isovanhemmat antoivat makeisia kun kotona sai harvoin..eikö se ollutkin kivaa? Älä revi ressiä turhasta. Pese hampaat kotona niiltä. Pääset itsekin vähemmällä kun lopetat typerän ressaamisen. Hymyä naamalle ja baanalle!!

Vierailija

Verensokerin jyrkkä nousu ja lisäaineet ovat yhdistelmä, joka saa jotkut lapset riehumaan aivan sekopäinä. Tähän vielä cokista niin painajainen on valmis. Ymmärrän ap:tä. Meillä lapset 6 ja 3 ovat usein pari päivää isovanhempien luona ja sitten parituntisen kotimatkan aikana oksentavat :(. Eivät muuten oksenna koskaan menomatkalla.

Vierailija

Tuskin ne isovanhemmat kuitenkaan mitään älyttömiä määriä niille nappuloille syöttää.

Ukin ja Mummon luona tulee olla jotain extraa ja hemmottelua!

Taitaa ap.llä enemmänkin kiristää pipo siinä ettei soisi lapsiraukoilleen lainkaan karkkia? Ei se satunainen karkkipäivä hampaita suusta sulata!

Meidän 3-vuotiaalla on lauantaisin karkkipäivä jolloin hän saa itse valikoida lakun tai karkkilaatikon ja mummolassa saa herkutella, mutta vasta ruokailun jälkeen. (EHDOTA AP tätä isovanhemmille!?)

Meillä käytetään aktiivisesti purukumia ja pesemme hampaat aamuin illoin, eli ehjät hampaat löytyy täältäkin koko perheeltä!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta kun ei niin ei. Voisihan lapsia muistaa/lelliä muutenkin kuin jollain syömisellä?

ap

Tuskin te siellä kyläilette joka päivä niin ei pitäis haitata. Ihan ihmeellisiä tiukkapipoja jossain päin maata kasvaa. On se helvetti ettei anneta lasten olla lapsia, vaan vanhemmat tuputtaa jotain terveyspuppua joka tuutista. Jos et tiennyt, niin lapset on lapsia ja lasten herkkua on just ne karkit joista saavat hyvän mielen. Minä olen jo aikuinen, ja kyllä tulee sillon tällön namiteltua ja voi helkkari jos sen joku multa kieltäisi...

Vierailija

Meillä oli kerran naapuriperhe jossa lapset eivät saaneet karkkia koskaan (?). Muistan aina kun lapset poimi maahan heitettyjä purkkamällejä ja maistelivat niitä...

Vierailija

Tosin yritän huolehtia että karkit syödään ruuan jälkeen, koska jos niitä mussutetaan pitkin päivää milloin sattuu niin ruoka jää syömättä ja lapset riehuu ja kiukuttelee sokerihumalassa.

Mutta jos useemmin kyläiltäis niin kyllä ottaisi päähän jatkuva karkin tuputtaminen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat