Vierailija

itsellä nyt kp 22/29-30 ja kamala paineen tunne vatsassa kokoajan... ku olisi ilmaa täynnä, vaikkei ole... tissit tosi kipeät ja muutama päivä sitten oli nännit niin arat että hyvä kun kärsi laittaa paidan päälle... eka clomikierto menossa enkä tiedä johtuuko oireet niistä vai olisiko mahdollista että odotan vauvaa... muita oireita ei ole... minulla ennestän yksi lapsi 9v ja yritystä takana 2v. vain yksi munasarja käytössä ... aikaisempi raskauteni oli TÄYSIN oiteeton mitä nyt vedin salaattia kulho kaupalla päivässä =) niin ja se li luomuraskaus... =) kiitos etukäteen kaikille jotka jaksoivat vastata!!!! ja ihanaa kesän odotusta!! =)

Kommentit (9)

En silti osaa sanoa, liittyykö oireesi raskauteen vai loppukiertoon. Itse muistan, että clomikierrossa (josta tulin raskaaksi) minulla oli rinnat todella arat ovulaation aikaan. Mutta plussatestin aikaan ei kyllä ollut mitään oireita. Jos ovulaatiosi on ollut n. kp 14, niin kohta jo voisit herkällä testillä testata. Itse sain plussan 8 päivää oviksen jälkeen. Toivotan sinulle onnea ja pidän peukut pystyssä!

Joka kierrossa kun käytin Clomeja, oli tissit arat, alkoi ennen menkkojen alkua pahoinvointi, kuumia aaltoja, sellainen juiliminen alavattalla. Kaikki alkuraskauden merkit, mutta silti alapäässä ei tapahtunut mitään. Ei kerrassaan mitään, ei yhtäkään munasolua tullut Clomeilla :/

Lainaus:

itsellä nyt kp 22/29-30 ja kamala paineen tunne vatsassa kokoajan... ku olisi ilmaa täynnä, vaikkei ole... tissit tosi kipeät ja muutama päivä sitten oli nännit niin arat että hyvä kun kärsi laittaa paidan päälle... eka clomikierto menossa enkä tiedä johtuuko oireet niistä vai olisiko mahdollista että odotan vauvaa... muita oireita ei ole... minulla ennestän yksi lapsi 9v ja yritystä takana 2v. vain yksi munasarja käytössä ... aikaisempi raskauteni oli TÄYSIN oiteeton mitä nyt vedin salaattia kulho kaupalla päivässä =) niin ja se li luomuraskaus... =) kiitos etukäteen kaikille jotka jaksoivat vastata!!!! ja ihanaa kesän odotusta!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sama paineen tunne jatkuu ja mukaan ovat tulleet kipeät vihlaisut oikean ouolen munasarjassa.... =( koko ajan luulen että alkaa menkat koska valkovuoto on niin runsasta... hyvä että pikkuhousunsuoja riittää... onkohan kaikki ihan kunnossa??? munasarja "tuntuu" koko .ajan... pelottaa jos menetän tämän viimeisenkin munasarjani... ap

Toivotaan tottakai kovasti, että tuntemuksesi kertovat alkaneesta raskaudesta. Enkä halua ollenkaan olla ilonpilaaja mutta kannattaa pitää mielessä myös se vaihtoehto, että kaikki tuntemukset johtuvat clomeista! Itselläni on pitkä kokemus clomifeneistä, yhteensä 16 kiertoa ja kaksi alkanutta hyvin mennyttä raskautta.

Varsinkin kolmessa ekassa clomikierrossa oireet olivat tosi kovia mutta en niistä huolinut koska lääkäri varoitti, että monilla kroppa reakoi clomifeniin todella rajusti ekoina kiertoina kun lääke on kropalle vielä uusi. Minulla oli rinnat aivan älyttömän kipeät, oksetti, pyörrytti ja ties mitä. Mutta raskauskierrossa sitten oireita ei ollut enää ollenkaan vaan menkat vaan jäi pois ja normit raskausoireet alkoivat sitten aikanaan.

Clomit voivat aiheuttaa (ja myös aiheuttavat noin 3/5 käyttäjistä) loppukierrosta mm. rintaoireita, nännikipuja, vatsan nipistystä, repäisykipuja, huonovointisuutta, päänsärkyä, väsymystä, kuumia aaltoja ja muita lämpöheittelyitä sekä painon tunnetta vatsaan.

Eli eli... mun kokemuksen pohjalta kyse on noista, mutta eihän sitä voi varmaksi tietää ennenkuin on menkkojen aika. Ne ainakin pitäisi nyt sitten alkaa kellon tarkasti kun kerran seurantaultra on tehty ja ovulaatiopäivä lienee tiedossa. Joten sitten näet!

Onnea matkaan.

T kahden clomipojan äiti ja nyt rv10 (luomusti)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat