Meillä on 3 makuhuonetta ja lapsia3

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ja miten laitaisit lapset saman huonessen. Lapset on 4.v poika ja 7.v tyttö ja 11.vpoika. Minä olen ajattellu että pojat saman huonessen kun 11.v poika ei ole paljon kotona kun melkein käy vaan nukkumassa on ulkon niin paljon , ja tyttö sais kokeilla oma huonetta. Mitä mieltä olette??

Kommentit (6)

Vierailija

Olen 11vuotiaan pojan yh ja olemme koko ajan asuneet kaksiossa. Pojalla oli oma huone pienempänä ja minä nukuin olohuoneessa. Nyt olemme vaihtaneet toisinpäin mikä tietenkin vaatii olohuoneen rauhoittamista iltaisin.

Vierailija

Välillä isoin saa olla omassa huoneessa, parin vuoden päästä vaihdetaan niin että tyttö on omassa huoneessa ja lopuksi pienin pääsee omaan huoneeseen (kun isoveli menee jo armeijaan??)

Taitaa olla vähän ontuva ehdotus...

Vierailija

Huoneiden kierrättäminen tuntuisi hankalalta, etenkin kun tyttö ja pojat varmaan tykäävät vähän erilaisista väreistä ja sisustuksesta. Pojille voisi antaa kaikista suurimman huoneen ja yrittää tehdä sinne isommalle jonkinlaisen oman sopen kirjahyllyjen tms avulla. Tyttö saisi pienimmän huoneen ja vanhemmat keskikokoisen. Jos toinen pojista haluaa huoneen vain itselleen esim. kun on kavereita kylässä, toisella olisi oikeus valloittaa vanhempien huone siksi aikaa.

Vierailija

Ratkaisivat sen niin, että ostivat itselleen (vanhemmille) laadukkaan vuodesohvan olohuoneeseen ja lapset saivat omat huoneet.

Itse en ehkä seuraisi esimerkkiä, mutta naapurit ovat olleet ratkaisuun tyytyväisiä.

T. Ankkis

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat