Mitä kadehdit pienenä kaverisi kotoa? Lämmintä tunnelmaa ja selkeitä rajoja.

Vierailija

Mä sain kasvaa kuin banaani viidakossa. Ei kotiintuloaikoja ym.

Kommentit (7)

Vierailija

niitä oli monta sisarusta, ja aina siellä oli jonkun kavereita. Sitten ne joi kaikki yhdessä iltateetä, vanhemmat, lapset ja kaverit.

Niiden koti oli vanha historiallinen talo ja kaikki huonekalut oli vanhoja. Niillä oli paljon kirjoja ja tauluja ja koko se ilmapiiri... vieläkin tavoittelen elämässäni itse jotain samanlaista.

Vierailija

Ja suurta sisaruskatrasta muutenkin, itselläni oli vain yksi pikkusisko. Nyt haaveissa onkin ainakin neljä lasta, enemmänkin jos vain terveys kestää.

Vierailija

Meillä oli kaikki juuri niinkuin sitä rakastin.

Kadehdin kyllä yksittäisi ä tavaroita kuten berbeja, joita äiti ei minulle koskaan ostanut, mutta en sanoisi niiden olleen kovin olennainen osa kenenkään kotia...

Vierailija

Paitsi 8vuotiaana sitä kun bestikseni sai joka päivä karkkia ja sipsejä. Muuten kavereitteni kodit ja perhe oli aika huonoja.. yh-äitejä, köyhyyttä, väkivaltaa jne. Yhden kaverin vanhemmat oli hippejä, niillä oltiin aina alasti sisällä.. Muistan miten järkyttynyt olin 9vuotiaana kun eka kertaa siellä kävin leikkimässä. Huh!

Vierailija

Artekia, Muuramen lipastoja ja mustaa Teemaa(silloin en edes tiennyt että ne on kalliita/ tyylikkäitä, mä vaan pidin niden ulkonäöstä), nyt olen hankkinut samoja omaan kotiini :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat