Onks vanhemmat niin posiloita vai mistajohtuu, kun ekaluokkalaiset aamulla olivat collagehousuissa ja takit avonaisina koulun pihalla

Vierailija

eikö vanhemmat katso joitain paksumpii housui koululaisille ja opeta laittamaan takkiaan kiinni,ei ihme jos ainainen räkätauti koulussa jyllää

Kommentit (14)

Vierailija

mitä pösilöt vanhemmat yrittävät opettaa. Ja meidän poika on niin hajamielinen että saattaa joskus unohtaa ottaa ne paksummat housut vaikka asiasta olisi puhuttu ja olisi katsottu ne jo valmiiksikin. Kyllä siperia opettaa sitten kun tulee kylmä että se takki kannattaa ehkä laittaa kiinni... Mutta koululaisia ei vaan pysty paapomaan enää yhtä paljon kuin pikkulapsia.

Vierailija

Siispä saattaa juosta ulkona pelkässä college -paidassa. Pipon sentään yleensä laittaa ja sitä paitsi nuo asperger- ja ADHD -lapset unohtelevat ja hukkaavat vaatekappaleitaan yhtenään. Meilläkin taas pipo hukassa ties monesko tälle syksylle, tarttee taas lähtä ostamaan uusi...

Vierailija

Mutta niihin, joiden vastustuskyky alenee kylmettymisen takia, ne virukset pääsee iskemään. Niitä on meissä ihan jonossa kyllä odottelemassa.

Vierailija

Ei tulisi MIELEENIKÄÄN antaa olla ulkona vähemmissä. Kyllä se olen meillä minä joka päätän, tahtoi kuka mitäkin. Opettajan VELVOLLISUUS on myöskin katsoa että pienet oppilaat pukevat takit päällensä, kerran olen tästä joutunut huomauttamaankin, onneksi meni jakeluun.

Vierailija

koreteks kengät, fliisipipon ja hanskat ja kollakehousut. Ettei vaan ressukka paleltuisi, kun se pöpö tulee kylmästä. Ai saakutti, ne pöpöthän suorastaan vaanii ulko ovella, kun siitähän se kylmä alkaa. Hui hirveetä, autohan on aamulla suorastaan pöpöpesä kylmä kun on.

Vierailija

kylmyys alentaa vastutuskykyä niin että ne sinussa olevat pöpöt pääsevät jylläämään. Jos pitäisit itsesi lämpimänä niin oma puolustusjärjestelmäsi torjuisi virukset niin että säästyisit räkätaudilta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat