Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jeesus sentään, viekö joku lapsensa hoitoon siksi aikaa että pääsee miehen kanssa käymään ruokaostoksilla??

Vierailija

Sallikaa mun NAURAA.

Kommentit (13)

Vierailija

jotta on voitu harrastaa seksiä rauhassa.. Ja jotta on voitu imuroida rauhassa..

Mitä sitten? Jos joillakin on siihen mahdollisuus, antaa mennä sitten vaan.. Mä tekisin noin joskus myös jos olis mahdollista =)

Vierailija

Mutta oikeasti mä olen kateellinen, meillä ei ole hoitopaikkaa/mummuloita noin vain järjestettävissä. Aina lapset mukana, mutta tottuuhan siihen, ois kiva kyllä joskus katellakin enemmän. Nyt ostosreissu on enimmäkseen hyllylle-kassalle-ulos -osastoa.

Vierailija:

Lainaus:

On mukavaa käydä kahdestaan ja kattella rauhassa muiden ostoskärryjä =D =D

Vierailija

Kyllä on ihanaa ja helppoo kun ei tarvi pukea lapsia mukaan eikä kaupassa vahtia lapsia. Ihanan helppoa ja kätevää. Harmi kun ei ihan aina onnistu.

Vierailija

Onneksi ensiviikolla vien kaikki lapset päiväkotiin kun menen töihin niin voi joskus töiden jälkeen käydä sitten yksin kaupassa ostamassa ne talvikengät joista olen haaveillut jo reilut 5 vuotta, mutta en ole saanut tilaisuutta ostaa niitä kun se sovittaminen on lasten kanssa niin hankalaa...ja aikaa vievää.

Vierailija

nämä samat ihmiset kuvittelevat myös, että lasten kanssa ei voi matkustaa tai tehdä remonttia, tai ylipäänsä yhtään mitään.

Vierailija

Ollaan niiin täydellistä äitiä että!!! :) Ei sulla hyvin mene jos tommosesta asiasta jaksat huolta kantaa, eiköhän jokainen perhe itse tiedä mikä heille on parasta. Ei luulis sinua haittaavan jos joku lapsensa hoitoon vie, oli syy mikä tahansa!!! Vai?!???

Vierailija

Minusta on paljon järkevämpää ainoastaan aikuisen/aikuisten mennä ruoka-ostoksille tai muille asioille kun raahata pieniä lapsia mukanaan.Lapset eivät viihdy ostoksilla,huomaahan sen monesti kun ne kiukuttelee kaupoissa sitten väsyneenä ja vanhemmilla meinaa sitten pinn akiristyä.

Joten jos jollain on paikka minne saa lapsensa hoitoon kun käy asioilla niin pelkkää plussaahan se on.

Uusimmat

Suosituimmat