raskaus ja juhannusmatka

Vierailija

Heippa!

Onko kenelläkään kokemusta loppuajasta matkustamisesta?

Olen juhannuksen aikoja rv 36 ja suunnittelen lähtemistä juhannukseksi pohjoiseen...5 tunnin ajomatka olisi edessä...

Uskallanko? Vai olenko ihan hullu?

Neuvolasta sanottiin että siitä vaan jos olo sallii ja 1 kerran tunnissa jaloittelutauko...

Kommentit (6)

Vierailija

Ehkä max. 200 km. Tulee supistuksia ja muutenkin tuntuu hankalalta. Ja vauvakin potkii aina ihan hirveesti mahassa, kun ajan autolla, ei varmaan tykkää siitä metelistä.

Vierailija

no... istukka repesi matkalla, ei ollut kestänyt sitä pitkää automatkaa. Sinne meni Kemijärven sairaalaan ja sieltä Rovaniemelle.

Loppu hyvin, kaikki hyvin eli lapsi saatiin ulos elävänä.

Mutta siis... itse en IKINÄ riskeeraisi lapseni henkeä sen takia, että MINÄ haluan vähän reissata ja näyttää kaikille, miten raskaus ei ole sairaus ja voin elää ihan normaalisti koko raskausajan...

Vierailija

Eli äippäloma oli juuri alkanut, viikkoja lienee suurinpiirtein samat kuin sinulla. Ihan hyvin jaksoin matkustaa ja matka sujui hyvin.

Vierailija

Itsellä eka raskaudessa autossa alkoi aina supistaa ja esikoinen syntyikin etuajassa pitkän automatkan päätteeksi. Toisella kertaa ei vastaavaa ollut vaikka tuolloinkin isuin pitkiä matkoja rv38 saakka. Kannattaa kuitenkin varmistua missä on lähin synnytyssairaala siellä päin mihin menet. Jaloittelua usein ja tukisukat jalkaan.

Vierailija

enkä uskaltanut lähteä mihinkään jussina. Vauva syntyi 9.7...

Harmitti jälkikäteen valtavasti, mutta esikoisen odottajana sitä pelkäsi. Lähde ihmeessä!

Jos oikein huonosti (hyvin) käy, niin synnytät sitten vaan siellä :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat