Mitä haamuja nää on?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mää oon niin ihmeissäni, että pakko kirjotella tänne. Mulla alko tässä kierrossa menkat 6 päivää myöhässä. Epäilin jo olevani raskaana. Tein testin enneku menkat alko, mutta negaa näytti. Menkat sitten kuitenkin tuli ja kesti ihan normaalin ajan ja oli muutenkin ihan tavalliset.

Kuitenkin koko ajan on vähän sellanen olo, että ihankuin olis raskaana. Nimittäin kaksi kertaa aikaisemmin olen ollut myöskin raskaana, joten siitä on jo kokemusta. Tilasin netistä Aconin testejä. Olen nyt kaksi kertaa tehnyt testin, vaikka menkoista vasta viikon verran, ja molemmille kerroilla hento haamuviiva ilmestynyt.

Mitä tää meinaa. Onko kellään kokemusta. Voiko olla esim. niin, että olisin ollut raskaana, mutta meni kesken ja siksi näyttää vielä haamua vai mitä. Onko tää Acon vaan tämmönen, että tekee turhia haamuja? Ärsyttävää tällänen epätietoisuus. Tuntuu, että kokoajan tekis mieli tehdä vaan uutta testiä. Kiva jos joku osais vähän kertoo, mitä tää vois tarkottaa. Tästä saatto tulla nyt aika epäselvä teksti, mutta jospa siitä tää asia selviäis.

Kommentit (6)

Vierailija

Saitkos vastauksia niistä labrakokeista tänään. Mua kiinnostas tietää kuinka kävi?

Tietääkös kukaan, joka on Aconilla testaillu plussaa, et kuuluuko niitten viivojen olla suht lähellä toisiaan vai melko kaukana toisistaan.

Vierailija

Millä testillä testasit? Oliko ihan selkeä haamu vai juuri erottuva? Mulla ei oo aikasempaa kokemusta noista Aconeista, joilla nyt testasin. Ehkä pitäs kokeilla jotain toista testiä. Mulla on aikasemmissa raskauksissa tullut ihan selkeät viivat heti silloin jo kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mitä mun kannattas tehdä? Nyt alko mietityttään, että voiko siis kohdunulkopuolinen raskaus tehdä tällästä haamuviivaa? En jaksais joka päivä miettiä ja testailla. Pitäskö mun soittaa jonnekin ja varmistaa asia jotenkin? Mikä on oikea paikka kysyä tälläsistä asioista, neuvola vai mikä?

Vierailija

Itse otin yhteyttä gyneen,käyn yksityisellä.Jotenkin siellä saa parempaa palvelua ja opastusta mutta varmaan sitä neuvolaankin voisi soittaa ja kysyä.En tiedä,olen(toivottavasti) ensikertaa vasta raskaana.

Testasin siis clearblue:lla ja iltapäivällä.Mutta testiajan puitteissa näyttöön tuli hyvinhyvin haalea viiva,juuri ja juuri minun silmiini erottuva ja myöhemmin viiva oli roskiksessa voimistunut selkeäksi(vaikka eihän sieltä saisi enään mennä katselemaan).

Mutta viiva kun viiva.Eikait se testi itsestään hormonia keksi,joten olen hyvässä uskossa että ainankin minä olin raskaana. Tosin toivon koko sydämestäni että huomenna lääkäri soittaa ja kertoo raskaushorminin määrän olevan suuri.

Toivottavasti me molemmat saamme kohta kirjoitella odotuspuolella.

Kerroppa miten kävi,kun saat tietää mistä on kyse!

Vierailija

näytti viime viikolla viitenä päivänä haaleaa viivaa.Labra kuitenkin nega viime tiistaina ja eilen.Ja tänään alkoi vuoto.Kierroksi tuli 38pvää. Eli oli kemiallinen raskaus.Aina ei siis haamut ole merkki normaalista raskaudesta.Tämä sama sattui viime vuoden alussa mut sit seuraavalla kierrolla alkoi normaali raskaus josta nyt tyttö 10,5kk. Tsemppiä sinne!

Vierailija

on puhunut, ett silloin kun se ootti mua, sille tuli kahdet kuukautiset ja itkeä tuherti koko ajan kun luuli ett meni kesken....

toivottavasti kaikki muuttuu iloksi vielä sunkin kohdalla. Kannattaa varmaan käydä ostaa joku toinen testi ja testata sit myöhemmin uudelleen.

Golda

Vierailija

Hyppäsin nyt tuolta odotus puolelta tänne,kun itsekkin ihan äimänkäkenä.

Mutta menkat myös sen viikon myöhässä ja tein testin torstaina.Tuli haalea viiva ja perjantaina alkoi ruskea tuhru joka iltaa myöten voimistui normaaleiksi menkoiksi. Kävin sitten äsken kontrollissa että kaikki on ookoo uutta raskautta ajatellen.Mutta eipä lääkäri puhunut sanallakaan etteikö siellä mitään olisi vaan puhui vain alkuraskauden ongelmista.Minulta otettiin verikoe,ja huomenna saan tietää onko veressä raskaushormonia vähän vai paljon.Jos paljon,joudun jatkokontrolliin jos vähän niin ensikuussa jos uusi raskaus on onnistunut,joudun menemään varmuuden varaksi alkuraskauden ultraan että uusi raskaus lähtee varmasti liikkelle. Mutta kohdunulkopuolista tai munanjohtimiin jäänyttä raskautta minulla ei ollut,se olisi näkynyt. Mutta koska olen niin alussa 5+1 niin sikiötä on mahdotonta vielä löytää.

Jännittyneenä tässä odottelen huomista ja että mitä jos siellä sittenkin on joku. Se olisi aivan ihanaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat