Miehellä perjantaina pikkujouluristeily.....tiedän jo etukäteen

Vierailija

mikä riita siitä seuraa jälkikäteen

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Väitän, että mies, jonka vaimo uskoo joka tapauksessa pettävän, pettää herkemmin, kuin mies, jonka vaimo luottaa ja käskee vain pitämään hauskaa.

Vierailija

Oon työpaikkamme ainoa nainen ja tiedän, ettei ne ukot nyt niin huonosti käyttäydy. Tosin ainahan on poikkeuksia. Mutta ylipäänsä kiltisti käyttäydytään.

Mitä joku sano, että kotiinjäävän pitää olla aktiivinen seksissä ja antaa pusut lähtiessä on mun mittapuun mukaan turhaa. Ei se mies sitä mielipidettä vaimostaan muuta viimesen viikon perusteella tyyliin; kun se kerta nyt oli niin kiva, ni empä petäkkään. Ja itse entisenä kaksoiselämän eläjänä voin kertoa, että mitä kiltimpi se mies oli kotona lähtiessä, ni sitä helpompaa petturuus oli. Ei tullut niin pahoja omantunnon kolkutuksia. Mutta jos meillä oli ennen tai jälkeen reissua, kovat matsit, ni sitten olin varovaisempi. Silloin jotenkin pelkäs paljon enempi kiinnijäämistä, kun toinen jo valmiiksi asian aavisti. Ja jottei nyt tulis mitään harvakäsityksiä, ni täällä ei kirjottele mikään miestennielijä vaan ihan siisti rinnakkaissuhde oli kyseessä. Tänään tuomitsen sen jo tyystin!

Mutta edelleen aiheeseen, niin ihmettelen monesti sitä, miksi sinne laivalle pitää kuitenkin molempien erikseen ryysätä, vaikka tiedossa on pahaa mieltä ja itkua ja epäilyjä ja vaikka mitä. Meillä miehen on ollut tosi vaikea luottaa minuun, vaikken häntä ikinä ole pettänytkään. Ja olenkin katsonut parhaaksi jättää risteilyt yms väliin. Se ei ole minulle mikään ongelma ja teen sen mieheni takia ihan ilman katkeruutta. Ehkä joskus tulee vielä aika, että haluan mennä ja menenkin, mutta nyt kun lapset on pieniä, niin voin aivan hyvin olla aiheuttamatta miehelle sitä pahaamieltä, mitä se yksin risteily aiheuttaisi.

Vierailija

Olisit iloinen ja positiivinen, sängyssä aktiivinen nyt jo. Perjantaina suukottaisit miestäsi hyvästiksi ja toivottaisit mukavaa risteilyä ja sanoisit luottavasi häneen.

Vierailija

työporukoita, jotka eivät " sesonkisyistä" voi pitää pikkujouluja varsinaiseen pikkujouluaikaan; esim. ravintola-alan porukkaa, erilaisten tapahtumajärjestäjien väkeä - ja jopa parin autoliikkeen työnporukoita.

Vierailija

Eli ei mee jos vaimolle tulee siitä paha mieli. Kyllä mun mies ainakin lähtee ilman tunnon tuskia ja ihmettelee vaan kotiin palattuaan että miks sä oot tommonen...

Vierailija

kerran ex-mieheni palasi sieltä hajuvedelle tuoksuen (kaveri oli kuulemma leikillään pirskottanut hänen päälleen) toisella kertaa oli taskussa kondomi (sekin oli unohtunut sinne, kun oli kaverille pitänyt käydä ostamassa...) Mitä tästä opimme: kaikkein katalimpia ovat kaverit, eivät toiset naiset :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat