Millä ihmeen perusteella jotkut tämän palstan naisista kieltävät miehiltää menon pikkujouluihin tai muihin rientoihin?

Vierailija

Toki ne ovat sellaisia asioita, joista on hyvä keskustella puolison kanssa, tyyliin " sopiiko jos menen silloin" tms. Mutta että KIELTÄÄ???

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Baarissa käymiseen ei liity omalta osaltani mitään henkilökohtaista traumaa. Olen vain sitä mieltä että ihminen joka sanoo käyvänsä baarissa " vain tanssimassa" valehtelee itselleen ainakin ihan pikkuisen. Eikö muka baarissa käymiseen liity sellainen pieni jännite? Muutenhan voisitte ihan hyvin laittaa kotona stereot täisille ja hytkyttää minihameessa olkkarissa. Kyllä siinä baarissa joku sellainen outo viehätys on... myönnä vaan...

Ja olen muuten sen näköinen MIES ettei minun baarissa näyttäytymiseni myöskään ole saanut vastakkaisessa sukupuolessa aikaan juuri muuta kuin nyrpeitä ilmeitä.

Rupesin täysi-ikäisenä kiertämään pk seudun kapakoita ja sain kyllä tarpeekseni parissa vuodessa. Olen aina pitänyt enemmän jonkun kotona " juhlimisesta" . Kavereilla on ollut hienoja koteja uima-altaineen kaikkineen. Altaan reunalla on mukavaa ottaa olutta ja olla sellaisten ihmisten keskellä jotka ei tumppaa tupakkaa niskaan tai lyö yllättäen.

Ja kaiken lisäksi minulla on niin mukava vaimo ettei minulla ole kovaa hinkua juhlia ilman häntä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Baarissa käymiseen ei liity omalta osaltani mitään henkilökohtaista traumaa. Olen vain sitä mieltä että ihminen joka sanoo käyvänsä baarissa " vain tanssimassa" valehtelee itselleen ainakin ihan pikkuisen.

..

En usko valehtelevani itselleni, mutta jos luulet tietäväsi paremmin, mitenkäs pääsi käännän :-)

..

Eikö muka baarissa käymiseen liity sellainen pieni jännite? Muutenhan voisitte ihan hyvin laittaa kotona stereot täisille ja hytkyttää minihameessa olkkarissa. Kyllä siinä baarissa joku sellainen outo viehätys on... myönnä vaan...

..

Missä kerrostalossa voi kääntää nupit kaakkoon ilman, että naapuri soittaa poliisit? Ja sitäpaitsi mihin ne lapset ja muut asunnossa asuvat henkilöt siksi aikaa pistetään? Enkä käytä minihameita julkisesti (sääreni eivät ole katseenkestävät) :-)

..

Ja olen muuten sen näköinen MIES ettei minun baarissa näyttäytymiseni myöskään ole saanut vastakkaisessa sukupuolessa aikaan juuri muuta kuin nyrpeitä ilmeitä.

..

Tämä selittääkin paljon sitä, että mitä MIEHET siellä baarissa tekevät.

..

Rupesin täysi-ikäisenä kiertämään pk seudun kapakoita ja sain kyllä tarpeekseni parissa vuodessa. Olen aina pitänyt enemmän jonkun kotona " juhlimisesta" . Kavereilla on ollut hienoja koteja uima-altaineen kaikkineen. Altaan reunalla on mukavaa ottaa olutta ja olla sellaisten ihmisten keskellä jotka ei tumppaa tupakkaa niskaan tai lyö yllättäen.

--

Pidän myös kotona juhlimisesta, mutta ystävilläni ei ole omia taloja (eikä minullakaan) ja lapsiakin löytyy joten se ei aina ole mahdollista. Uima-altaita olen nähnyt valokuvissa. Sellaisen reunalla olisi kyllä kiva siideriä ottaa.

..

Ja kaiken lisäksi minulla on niin mukava vaimo ettei minulla ole kovaa hinkua juhlia ilman häntä.

..

Minullakin on ihana mies. Juhlin silti joskus ilman häntä. Sitäpaitsi mies ei kelpaa keskustelukumppaniksi kaikkiin asioihin, vaan niihin tarvitaan hyvä (nais)puolinen ystävä. Toki baarissa ei voi keskustella, mutta muissa pippaloissa ja tapaamisissa kylläkin.

..

Vierailija

Että koliikkivauvan kanssa kotona kärvistelevä vaimo ei jaksa ymmärtää, että toisella on oikeus lähteä viihteelle, ja jättää vaimo yöksi yksin kantelemaan vauvaa. Onko se teistä todellakin ihan noin käsittämätöntä kuin annatte ymmärtää.

Vierailija

ihan kuin aikuista nyt voisi KIELTÄÄ... tai no, oma syynsä jos tottelee, tossukkaäijät.

Mä en ainakaan ala mitään kieltoja totella, keskustelu, yhdessä sopiminen on sitten jo eri juttu

Vierailija

että pikkujouluissa on kauniita ja älykkäitä uranaisia, jotka saattaa houkuttaa miestä enempi kuin kotona nyhjöttävä, kouluttamaton, ennen aikojaan useamman lapsen takia lässähtänyt epävarma vaimo.

Vierailija

Jos tilanne olis toisenlainen niin mikäpä ettei. Mut aina kun on mennyt, tai ollut menossa on sanonu,että säkin saat sitten mennä kun tulee menoja, mut ei! Nyt oon sitten sanonnu, että ei ole kyllä miehelläkään oikeutta mennä. Helvetti, jos mies menee viikonlopuks risteilylle ja lupaa, että mä saan sitten mennä, ja kun kysyn sopiiko ni vastaus on että ei, koska mies ei halua olla mikään lapsenvahti. Eiköhän ole aika selkeää , että kiellän ukkoa menemästä, jos kerran mäkään en pääse edes yksin kauppaan, ilman sitä tai lapsia!

Vierailija

Toki pikkujouluja on monenlaisia mutta puhuin oikeastaan juhlimisesta ylipäänsä. Siis baarissa käymiset ym. mukaanlukien. Mielestäni aina kun puolisot " bailaavat" erillään, siinä (ehkä hieman liioitellen sanottuna) riskeerataan parisuhteen onnellisuus. Itse elän nyt niin onnellisessa ja kaikin puolin mukavassa parisuhteessa ettei minulla ole edes halua mennä " ystävien" kanssa juhlimaan. En ole käynyt yksin baarissa tai pikkujouluissa ym kokkareilla yli kuuteen vuoteen. Baareissa ördääminen on teinien hommaa, ei aikuisten perheenisien ja äitien.

Vierailija

paistaa liian hyvin läpi toi sun kotiäitimeininki...

Oikeasti, c' mon. Meni vissii herne nenuu vai kuinka? Sillä jos ei sarkasmi ja ironia oo tuttuja, niin... huh.

Vierailija

mutta parisuhteet on niin erilaisia...

Varmaan katsoisin miestäni hölmistyneenä jos hän kieltäisi minua menemästä pikkujouluihin. Ei edes naurattaisi, surullistahan se olisi. Onneksi näin ei voi käydä.

Vierailija

Kyseessä on YKSI ilta. Kyllä se vauva-aika on rankaa miehellekin, on hänelläkin oikeus käydä vaikka sitten niissä pikkujouluissa. Vaimo tietysti sitten pääsee toisella kertaa omiin menoihinsa, jos ei pikkujouluja ole (äitiyslomalla) niin sitten jonnekin muualle.

Vierailija

Siis se, mitä kirjoitettiin tuossa alempana yleistyksistä.

Itse olen osittain kotona, osittain työssä vaikkakin ajatuksiltani olen kotiäiti ainakin nyt. Keikkatyötä teen vain saadaksemme vähän lisätienestiä.

NO anyway, olen hoikka, pitkä, näyttävä nainen ja sain juuri loistavan työtarjouksen koska sopisin kyseisen firman imagoon. Eivätkä voineet uskoa, kun sanoin, että olen kotona lapsen kanssa, kiitos ei.

Että turha on yleistellä asioita. Hankkikaa elämä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat